25 kolovoza 2022

lidl dan

po grafikonu izgleda da sam tokom jučerašnjeg džog/hajka uspešačio uzbrdo nekih 1.7km, što od ukupno snimljenih 10 znači da sam pretrčao 8.3km.

tu još treba dodati kilometar i po uspona koji nakon toga nisam ni snimao jer je bio lagana šetnja, pa mogu upisati suma sumarum 3km šetnje, a nakon tog uspona sam snimio poslednje strčavanje u grad od 2.1km.

dakle pretrčao sam 10.4km, i upisujem u excel 3km pjehe.
svaki put sam imao neki manjak ili višak pa ću opet ukucati samo 10, i ostaviti rezervu za neko sledeće trčanje kojem zafale dve-tri ulice.
počinjem da razumem one koji svako trčanje završe kruženjem oko zgrade da bi dopunili do okrugle (kilo)metraže.
manje bih vremena proveo na tom trčaćem dodatku od dva minuta nego u ovom računanju.

danas je četvrtak, dan za lidl i novo pušenje jer kad god odemo rano da bi stigli na posao, po pravilu od cele ponude iz letka stignu da izlože samo kobasice i keksove, dok alat i ostale zanimljivosti stignu tek za dan-dva ili nikad.
mislim da ću prvi put isprobati onu spravu za sečenje hleba, nadam se da me neće ubiti pa da mi sledeći blog bude iz Hitne.

za promenu od ponedeljka i utorka od 19-ak stupnjeva kada sam dvaput prehladio stomak jer mi je po kušici svaki put vetar pretvorio dres u hladne obloge, juče je bilo +24 i samo malo rosulje pa nisam imao taj problem iako sam bio jednako mokar.
umesto hladno mokar bio sam mlako mokar, ako se tako može reći.
a mrzelo me da skidam dres jer je to najbolje rešenje uvek, površina gole kože se ohladi i kišica počne da ti prija, i puno je prijatnije, da ne kažem toplije, kada trčiš go(l) nego u mokrom dresu.

Nema komentara:

Objavi komentar