20 travnja 2023

spisak dozvoljenih sredstava

vazelin, puder, krema za sunčanje, kofein, taurin
ovo zadnje nikad nisam znao čemu služi, samo znam da je na spisku tojest sadržaju energetskih pića, može biti i neki stimulans a može biti i stručni naziv uskršnje boje za jaja
ne da mi se guglat
kažu da je izbio rat pretraživača i da bing ili neko treći hoće da otme guglanje od gugla
dakle guglat ćemo biglom, pardon, bingom
a kad bing pukne onda će doći do bing benga, nešto poput onog sata u londonu samo sa n+g dodatka

nego evo o čemu se radi
u viber grupi atletskog kluba je stigla tablica pazi sad DOZVOLJENIH PATIKA
od svega na spisku imam samo asics ds trainer koje su toliko ravne i tvrde da u njima ne možeš ni stotke raditi, eventualno desetke
to mu dođe sedam koraka iz mesta, a husainu boltu duplo manje

i tako sam dospeo na dve opcije, ili trčat maraton u onim salming i praviti se lud, ili startovati u tim asics pa ostaviti Loli neke udobnije da mi ih doda trista metara nakon starta, ili se napraviti još luđi pa trčati u asics fujilite koje su predviđene za trail ali sa samo 280 grama i udobnim đonom možda mogu čak i bolje završiti posao od svih patika koje su na papiru maratonskije, a ujedno u mom vlasništvu, da ne kažem stepeništu

eto, ne znam šta mi je činiti
danas sam odmarao, drugi dan zaredom lagana vožnja od sat i po, sutra ću nešto sitno otrčat tek onako reda radi, verovatno neke strajdse na pomoćnom stadionu, tek koliko da pokvasim noge u jutarnjoj travi, a u subotu opet rikaverić rajdić
treba i na autu menjat zimske točkove u letnje, baš onako za dan odmora da razvališ leđa, puslica!

Nema komentara:

Objavi komentar