27 svibnja 2023

proba proba jen dva tri

proba tojest vožnja je prošla odlično
moram reći da je dosta motivirajuće kada ti pred očima stalno treperi televizor koji pokazuje brzinu nagib udaljenost dok usput najavljuje segmente na stravi i još kad odbroji koliko metara ostaje do početka uspona on vikne GO!
nisam go, rekoh, samo neutreniran
za probu sam uzeo najgoru biciklu da se ne bih previše "ložio" pa nisam bio opterećen ovim gorenapisanim, samo se šalim naravno
no da nisam išao na izletić rikaverić nego da sam onako svojski gazio čak i ovaj krš od bicikle, bome jesam
u cajt not-u pred posao sam odvozao krug tu po bregama i taman skontao neke stvari u vezi displeja, šta sam podesio kako valja a šta nisam
zvukovi su iritirajući i može se živeti i bez njih, a ekran je dovoljno veliki da se može podeliti i na 10 delova a ne samo na 8
naime razlika mi je bila i na ručnom satu kada sam skontao da novi model može da pokaže 8 umesto 6 kao kod starijeg, no ja sam ostao na podešavanju 6 jer mi je na trčanju važnije da odmah sve uočim bez zagledanja i zavirivanja
a na bicikli je sve puno veće i uopšte nema potrebe za skromnošću
jedino je pitanje šta sve natrpati od parametara pa sam iskombinovao malo informacija sa malo zabave, tipa nagib terena je onako "fora" a recimo ukupan uspon (pored nadmorske koja mi uvek stoji) je takođe motivišući jer kad jednom stigneš do 940m naravno da ćeš na ulasku u grad skrenuti negde uzbrdo i zaokružiti na hiljadarku
i tak
baždarimo se, upoznajemo se

Nema komentara:

Objavi komentar