09 siječnja 2017

4 snega

kad saberem temperature na kojima sam trčao u zadnja 4 dana dobije se minus 32 stepena, eto da se i ja pohvalim nekim rekordom. možda je nekome bilo i hladnije, ali ja sam se prvi setio :-)


kao što se vidi po brojkama "elevation gain", prva dva dana sam išao u malo veća brda, a tuda vode uzane zavejane stazice, pa sam imao neke znatno sporije "proseke". nakon toga sam udario kombinaciju stazom uzbrdo asfaltom nizbrdo, pa se to primetilo i na brzinama koje su ovako u trenerkama i jaknicama daleko od nekog zaista "trčanja". ove moje brzine su smešne recimo brzim hodačima koji mogu i polumaraton da spiče oko 14-15 km/h.

šteta što je sofisticirano govance od garmina fantaziralo o nekim divljim pulsevima na prva dva "ledena" trčanja pa ne mogu da uporedim podatke. izgleda da juče i danas nije bilo grešaka, bogu fala. rekao bi neko da mi je to važno, iako je puls prilikom trčanja po ledu bolje zanemariti i ne uzimati u analize, ni onaj s greškama ni ovaj bez grešaka.

od lepih stvari u novoj godini mogu da se pohvalim da mi je danas napokon došao dečko, tojest nemam dečka nego je to onaj "dečko za kompjutere", skraćeno Dečko, i odneo crkotinu da ne kažem mrcinu. uzeće jedan lep moderan SSD disk i na njega instalirati vindouz 10, nadam se da ću se lako snaći s tim čudom nakon 4 godine na W7-mici.

jedina briga mi je da nekako ponovo dođem do svojih trening_2012.xlsx do trening_2016.xlsx fajlova, jer ako se podaci budu izbrisali (tipa hdd skroz crko) moći ću da biram da li mi je lakše da se ubijem ili da prepisujem 4 godine treninga nazad u kompjuter, što prosto mislim da ne bih ni radio. najviše bi me ubilo u pojam prenošenje podataka o patikama, jer možda sam nešto upisao odmah istog dana po sećanju, a hajde se danas seti pre 3.5 godine onaj trening od 36 kilometara da li si trčao u lunarglide ili wave rider, ne-ma-šan-se!!!

koliko vidim imamo u najavi još utorak i sredu u ovako lepom minusu, a u četvrtak bi odjednom trebalo da otopli. ja nešto baš i ne "treniram", ovo su najobičnija zimska rekreativna trčkaranja, i ovako mi je lepo. podsetite me toga kad na proleće svi budete podivljali od brzine i snage, a ja trup-trup negde na začelju kolone :-)

Nema komentara:

Objavi komentar