05 ožujka 2018

i tak

i tak se desilo da sam jutros šetao sa pesekom
i vidim auto od lolinog zeta
to mi zovemo pašenog odnosno muž od svastike tojest ženine sestre
i odmah ga obrnem mobitelom
rekoh gde ideš danas na teren, vidim da još nisi krenuo
on kaže evo krećem na divčibare
ja rekoh čekaj 15 minuta da promenim gaće
a planirao sam dužu šetnju s kučetom pa posle posla neko blic trčanje
ovako je s jutra ispala dužina
odvezao me rođo autom nebu pod oblake
strčao sam s divčibara 36km
već nakon prvih 15 nizbrdo sam pomislio e baš bi bilo fino da sam sad već dotrčao kući
a odatle me tek čekao polumaraton preko brda pa u grad
a ko može da trči 3 sata on može, ne kuka
pa tako i ja
više trčao, a kukao u sebi
nosio onaj par novijih noosa10 od dva ista para patika
sad su te Novije manje nove
valjda

Nema komentara:

Objavi komentar