23 rujna 2020

lego usto izašo ušo

i kako sam završio jučerašnji veliki dan?
izašo iz leta kroz oblake, ušao u jesen kroz kišu, pa dalje slalomom pored duge
planirao sam biciklu jer sam pretpostavljao da ću biti umoran od jutarnjeg trčanja no učinilo mi se da ipak nisam toliko umoran a prognoza se promenila na moguću kišu
pa da ne bih zverao u nebo, rekoh sigurnije mi je na trčanje
izmerio sam u mapmyrun jedan od najkrvoločnijih krugova u okolini, dovoljno je reći da sam u 4. kilometru imao 181m uspona
i nećete verovati, sve sam ustrčao

nisam leteo, nisam kidao, ali sam trčao
najgori šumski put sa dubokim kanalima, od pola vlažnim kamenčugama, nešto blata itd
kao onaj ciga iz vica koji je svakog jutra na pitanje učiteljice "šta ste doručkovali" odgovarao "pasulj!" a kad je posle nekoliko dana učiteljica pitala "pobogu pa zašto svakog jutra pasulj?" mali je ponosno odgovorio "ima se, može se"

nisam ni pomišljao da ću uspeti, čak sam od dve verzije 11km i 12km istog kruga računao da će mi biti dosta i ako pretrčim 10-tku a ostatak uzhodam jer sam zaista premalo trčao, pa još toliko uzbrdo ali eto, držalo me leto još desetak minuta nakon što je nestalo sa vidika

štaviše iako sam imao taj jedan kilometar od devet minuta (bilo je i zastajanja za slikanje i preskakanje kanala i svašta što se baš i ne računa u "trčanje") i dva od 7.5', do kraja sam uspeo toliko da zavrtim nogama nizbrdo da sam u trenutku kada sam došao do bicikle (na periferiji) i stisnuo stop, imao okruglih 6'00''/km
neko bi rekao šteta što nije bilo 5'59'' mislim svašta pa to je valjda isto a ja više volim ovako okruglo nego kao da sam nešto kupio u metrou sa onim idiotskim ,99 cenama 

elem kada sumiram taj utorak, osim desetak km lagane bicikle imao sam dva trčanja, ukupno za 1h58', nekih 400m uspona, dva km makadama, desetak ubrzanja, i od svega toga 7km po mokrom terenu raznih podloga
još da završim ovo pa na lekarski praznog stomaka
fuj mrzim lekarski iz dna duše
mrzim sve na prazan stomak
dođe mi da se ubijem da ne trpim ove muke modernog čoveka

Nema komentara:

Objavi komentar