14 rujna 2020

pušenje dan drugi

e danas sam već popušio za medalju
evo o čemu se radi
i zbog čega sam trebao da se pričuvam za ponedeljak
naime već neko vreme merkam taj boston virtual čelindž odnosno event, jer su stavili da potpuno besplatno možeš da se prijaviš i otrčiš 21 ili 42km po sopstvenom izboru kada ćeš i gde ići, bitno je da pošalješ link na svoju aktivnost objavljenu na bilo kojem od sajtova tipa garmin polar endomondo runtastic gugl-fit blabla i oni ti dodele startni broj i naprave onlajn diplomu i oba ta možeš da odštampaš sa svog profila na pomenutom eventu i lepo okačiš u sobu i uramiš i kažeš evo diploma ja otrčao bostonski maraton onlajn
čak lepo i kažu, za razliku od ovih naših šibicara, da naravno neće naplaćivati onlajn evente, nego ako neko hoće i medalju može da odabere tu opciju i uplati 23$ i dobiće je na kućnu adresu, najs

i šta uradim ja, userem sve naravno
pomislim, pre nego što sam išta proverio, da bih mogao lepo da otrčim 21km ujutru, stisnem stop/pause ali ne end/finish nego čekam tako sa pauziranom aktivnosti (jer mora da bude samo jedna aktivnost, ne možeš da otrčiš maraton iz deset puta) i posle posla i užine odem na isto mesto i stisnem RESUME i nastavim da trčim dok ne doguram do 42.2km
i negde na pola trčanja jutros, pomislim, da vidiš ti to čudo, kad su oni postavili rampu
tipa mora da se istrči za određeni broj sati
računam dalje, krenuo sam u 7:20, stao dva puta na česmi da se umijem i napijem vode, treći put stao u nekoj šumi da pišam, i šta sad, šta ako je rampa nekih... razmišljam... sedam sati?
to bi dakle bilo do 14:20, što znači da bih na drugo trčanje trebao da krenem odmah iza podneva, a tada sam uveliko na poslu


i dođem na posao, nakon foto-finišnog tuširanja i rehidracije, u pauzi kad nisam imao šta da radim upalim telefon, pa 1) ček da vidim da li su uopšte još uvek aktivne registracije, na dan događaja
naime boston se valjda uvek trči drugog ponedeljka u aprilu a sad su ga stavili da bude drugi ponedeljak septembra obzirom da je onaj originalni otkazan zbog korone
i 1) sam uspešno prošao prvi korak, registrovao se, dobio svoj broj, i odem na detalje događaja
i naravno pod 2) pročitam da je limit 7 sati i da sam ispušio za maraton jer mogu najranije da ga završim nekih 8.5 sati od trenutka jutarnjeg izlaska na trčanje
3) odmah završim fajl, odem na svoj profil pa promenim učešće sa 42.2 na 21.1km, doduše jutros sam pretrčao 21.2 ali to nema nikakve veze


4) i pojavi mi se šta, pojavi mi se ukupno vreme koje mi je sa sve stajanjima i umivanjima izašlo par sekundi preko dva sata, AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA pa nisam se džabe prijavljivao, biću negde tipa predzadnji od pedeset hiljada ljudi, pa koji sam ja genije iz kenije


da nisam uzalud trčao dokaz je pišaća boje šargarepe jer sam verovatno za dva sata po suncu i jutarnjoj sparini izgubio barem tri litra tečnosti, a još sam mlađan pred kraj i ubrzavao da bih stigao kući na vreme pa mi je Pola Lagane Dužine na kraju ispao Progresvini Tempić, ma divno


šta će biti od mene i ovih nogu popodne pojma nemam, poprilično mi je žao što mi je ovo propalo i što sam tako brzopleto sve usrao, eto samo da sam proverio propozicije mogao sam se ujutru odmarati i popodne otići na neko trčkaranje-pešačenje-planinarenje tek koliko da pređem 42.2km i odštampam svoj rezultat pa makar bio i 5.5 sati baš me briga, fora mi je bila da upišem maraton a ovako sam upisao bukvalno ništa, 21km mi je skroz običan trening koji uopšte nije vredan ovolike petljancije, posebno sa ovakvim brutto "rezultatom" :-D

Nema komentara:

Objavi komentar