30 rujna 2020

auuu kakav stres!

nešto sam čačkao po kompjuteru, deinstalirao skajp i xbox neke igrice i sve mi se izgubilo sa desktopa a tamo sam čuvao sve najvažnije fajlove
pa sam čačkao i čačkao, proživeo pet egzistencijalnih kriza, zaključio kako je pametnije čitati knjige nego upisivati brojke jer koga briga da li su patike prešle 200 ili 2000km, kada budu za bacanje svakako ću ih baciti TADA a ne kada pročitam u excelu da treba da ih bacim, svašta.
i kad sam pomislio da sam se svega rešio i da ću krenuti život ispočetka, nakon deset restarta i čačkanja nekako su mi se pojavili svi ti fajlovi ali sakriveni u nekom budžaku, ne na desktopu jer ne mogu da se prijavim u windows kao admin.

a tako sam lepo smislio kako ću umesto ukucavanja u excel sedeti u fotelji i čitati knjige ili gledati nešto pametno na teveu i uopšte puno kvalitetnije trošiti vreme :-)
btw ako već niste probali japansko/kinesko/tajlandsko (kao da postoji razlika) pivo iz lidla, nemojte!


nema veze.
mogu da nastavim da dangubim i dalje, upisujući brojke koje ništa ne znače.
nakon jutrošnjih 11km popodne sam otrčao još brdskijih (+250 -250m) 12km popodne pa sam tako nakon polumaratona pretrčao 9 + (8+11) + (11+12) = 51km woohoo
moram se malo rokati gvožđem, nešto su mi visoki pulsevi.
prvo sam mislio da očitavanje sa zgloba greši ali popodne sam trčao sa trakom i nije se mnogo razlikovalo.

Nema komentara:

Objavi komentar