20 prosinca 2020

dan odmora, i više od toga

da odmah otarasim ovo
nakon izleta, bio sam na 163. mestu sa 476km 

za top 100. trebalo je 515km = 26km/dan, fali mi 39km
za top 50. trebalo bi mi 582km = 29km/dan, fali 106km!!!

ako hoću u top 100, moram do kraja meseca da nadoknadim 40km, usput trčeći 26km dnevno, što za ovih još 11 dana znači da mi treba oko 30km na dan
nema tu puno neizvesnosti, sve je prosta i surova matematika, postoji tačan broj nečega koji će te nepogrešivo dovesti do određenog mesta
tačka

danas sam pak upisao 19km, samo, jer sam prepodne proveo u radnji iako je nedelja, naime trebalo je orezati drvo ispred i sve počistiti, oprati oluke, a i auto je bio prljav pa me je nakon izleta čekalo i to
jeste pranje samo 3€ ali potrošio bih isto vremena plus mi je lepše da me kučići ližu dok sa crevom obilazim oko auta, umesto da stojim pored praonice kao biljka i čekam 15 minuta
a i svaki ušteđeni dinar može lepše da se iskoristi


evo kako to izgleda otprilike, grad je desno preko ovog brda, brdo je visoko oko 900m, magla je negde oko 600m, auto je u podnožju parkiran na 450m nadmorske, levo nema magle uopšte pa smo tako iz auta otišli skroz levo, a vratili se iz ovog pravca
što znači da smo zadnjih 20 minuta sišli u maglu, ali to barem nije bio gradski smog i ona smrdljiva kancerogena magla već lepa čista planinska magla, bože moj

nakon jučerašnjeg i današnjeg planinarenja sam se poprilično odmorio pa bih narednih dana mogao malo da udarim po kilometrima, obzirom da je mlako vreme najavljeno još samo nekoliko dana, i da će pred sledeći vikend konačno da zagudi i da nam zapapri kraj godine
šta je tu je

Nema komentara:

Objavi komentar