10 prosinca 2020

i evo ga

prošlo je 10 dana
 toliko je jednostavno da čak neću ništa ni računati jer valjda svako ume da podeli sa 10
osim onog službenika u katastru koji je na digitronu računao "broj x 10"
a i jedna kasirka je Loli isto tako "računala" koliko košta deset nečega
pošto kad je nešto na akciji Lola ne ume da kupi manje od 10 komada jelte
uglavnom stvari stoje ovako, kad napišem top50 misli se na pedesetog na listi, odnosno koliko je km potrebno da se upadne u kriterij

top50   - 292 km
top100 - 258 km
top150 - 240 km
top200 - 231 km
top300 - 217 km
top500 - 201 km

ako ste trčali 21.1km dnevno danas imate 211 km i to je dovoljno za plasman od 360-371. mesta, ja imam 223 km jer sam popodne išao u neko istraživanje i lomatanje po klisuri reke Gradac koju od milošte zovemo KANJON mada doduše na mestima i jeste kanjončić ali nije baš neki naročito okomit, e zato sam nešto malo i preplaninario ali generalno sam dosta više trčao pa nisam mnogo ni ukrao, SAMO NEKOLIKO KILOMETARA :-D

vidiš ovih 223km bi mi do kraja meseca bilo 691km s tim da nemam pojma kojim ću ritmom da nastavim, koliko ću dodati pešačenja po brdima a koliko neću, kao i (najvažnije) koliko ću ozbiljno shvatiti Čelindž i koliko ću zdušno za sebe navijati kako mesec odmiče


spremio sam nekih smešnih slika za blog, možda ih imam čak i do kraja meseca, pa ću ovako pokušati da proberem koja je prigodna kojem danu.
ova bi bila dobra za juče kada me je stigao umor pa sam U RASKORAKU između dva treninga shvatio da za drugi neću ni imati snage, što je ispalo sasvim ok, fino sam se odmorio za danas
sutra je novi dan, nakon ovih par dana u kojima sam se izvukao sa samo par sati na poslu mislim da ću sutra zaginuti malo više ali ništa ne smeta, valja i zaraditi za paprike i mandarine, tojest oporavak

zanimljivo je i da bih sa ovih 223km bio 42. na listi žena, brate 41 žena je pretrčala više od 22km dnevno, ima li to decu, kuva li to ručak, cepa li drva, neguje li staramajku, ima li drugarice, ide li u provod, opija li se drogira li se, plete li, hekla li, igra li tetris, klikere, piše li blog, gleda li Zadrugu, bože kakvog sve sveta ima, kukavna im dnk

Nema komentara:

Objavi komentar