29 prosinca 2020

tandara mandara broć

sećate li se ovih brojeva od pre mesec dana, otprilike?
broj umrlih od korone, na milion stanovnika?

makedonija          569
crna gora             567
bih                      520
slovenija              310
hrvatska              218
srbija                  107

tada smo svi iz regiona bili negde oko proseka za sve zemlje sveta, neko iznad neko ispod,
juče sam se slučajno setio da proverim opet, i bogme, dominiramo kao i uvek u ekipnim sportovima, u ovome treba olimpijada da se napravi :-) 

evo kako stoje stvari pred novu godinu:
slovenija              310 -> 1234, TREĆE MESTO NA SVETU, APSOLUTNO
bih                      520 -> 1209, ČETVRTO MESTO NA SVETU
makedonija          569 -> 1190, ŠESTO MESTO OD CELOG SVETA!
crna gora             567 -> 1060, DESETO MESTO APSOLUTNO
hrvatska              218 ->   897, 20-to mesto na svetu
srbija                  107 ->   347, 59-to mesto na svetu
svetski prosek je 227/milion, i iznad toga su 73 države, a ispod ih je 146

što se mojih brojeva tiče, juče sam se uglavio u top 100 na oba čelindža (onaj od 100km i onaj od 300km) mada su uglavnom isti ljudi prijavljeni na oba, pa kad si u jednom plasmanu 95. u drugom si tipa 96. i slično.
naravno da sam morao proći među prvih 100 kada sam pretrčao 12 ujutru i 25 popodne, ipak se 37km ne trči svakog dana.


jutros sam pak započeo sa 15.5km (sa preprekama! vidi sliku) i računam da me sve preko nekog današnjeg zbira od 26-27 može samo učvrstiti na toj listi, tako da par dana mogu malo da se igram mačke i miša i da vidim kako se drži konkurencija, a ako zatreba u četvrtak (31.12.) mogu da odem i triput na trčanje ako treba i da dodam 45km, ionako ću posle toga par dana sve 4 u vis :-) 

svake godine mi je to bilo simpatično, kako 01.01. ljudi KREĆU od nečeg i hvale se kako su pretrčali 5km mamurni i tromi, a ja siroma prošetao kerove dva puta po 3km pa mi je čak i to bilo previše.
jer kao od Prvog mora da se krene.
da se uđe u novu godinu što jače.
to je kao kad na startu beogradskog maratona odšrafe do daske neki r'n'r preko razglasa i onda svima bude prvi kilometar najbrži od 42 pretrčana, a još je start blago uzbrdo i u gužvi :-) 

Nema komentara:

Objavi komentar