04 prosinca 2020

meni raj a vama pakao

došao je onaj period godine kada će mene da uhvati moje i samo moje omiljeno ludilo, a vi ćete zarad mentalnog zdravlja na nekih mesec dana prestati da mi pratite blog.
koji je Salence bio u redosledu juče, ha?
juče je upao u prvu stotku!



e ali sad, došlo je veče, pomerili ga na 80-to, 90-to, štaviše noćas kad sam stisno SLUČAJNO da proverim na kojem sam mestu, SLUČAJNO sam skontao da sam sto trijes i neki...
a tek te bog pita koji sam bio kad sam krenuo na današnju ekspediciju...
tako to ide, što bi rekao bob dilan ko beše prvi sad je zadnji i tako u krug.
da odmah završim sa ovim brojevima, pa da mogu da pređem na emocije


A EVO I KOJI JE BIO NA RANG LISTI NAKON DANAŠNJEG HAJKINGA I TRČKINGA!!!
imao sam neki kompleksić očigledno, i sve koji su bili u top pedeset i top stotinu sam smatrao nadčovečanskim bićima.
kad eto čuda, Salence isplivalo na 28. mesto, nečuveno!
treba li da se pohvalim i u kakvim sam svemirskim sprintericama stigao do ovog uspeha?


da, leva je Zaraca od onih što sam negde u Zaboku kupio dva para po ceni jednog, a desna je jedina preostala od nekadašnje četiri Noosa10, dve oranž i dve teget.
bukvalno je pitanje dana kada će obe ove dve da osvanu na nekoj banderi, zovite me Antiša Banderas.
naime ja to uvek okačim na kontejner, i onda pretpostavljam da neki mangupi to odmah uzmu, ne da bi nazuli nego da bi nabacili na neku žicu, ludačići preslatki.

uglavnom danas je trebao da bude dan odmora, donekle je i bio, 15-ak km planinarenja i 10-ak km trčkaranja, sve sam snimio u jedan fajl i postavio kao RUN, hehe ne može mi niko ništa, mučki sam sebi pripisao 25km trčanja, i usput se odmorio za vikend :-P
jedna od slika sa livadarenja, u prevodu ENO TAMO TREBA DA PROĐEMO



Nema komentara:

Objavi komentar