24 prosinca 2021

buuuummmmm

eksplozija emocija
buuuuummmmmmm
ujutru nešto smoga, krećem na trčanje namrgođen
nakon par kilometara skidam šuškavac, ustvari ono tanko protivu vjetra
mala uzbrdica i izlazim iznad smoga
buuuuummmmmmm
toplo, južina, milina, grad ispod mene, i dole vetar oduvava dim negde u daljinu
trčim srećan nizbrdo, u tankoj dukserici
buuuuummmmmmm
onda posao
igrom slučaja dolaze sve neke devojke koje znamo od ranije, na radiju sam uhvatio virgin hard rock ljubljana, uživanje, sve više liči na žurku nego na posao
buuuuummmmmmm
poneli smo 6 jabuka, ja sam pojeo 4.5 a lola 1.5, dakle omjer 3:1, pobedio sam
buuuuummmmmmm
povratak kući, tu sam uzeo malo kajmaka i nekih biskvita slatkih, čudna kombinacija ali uradila me na hajp
buuuuummmmmmm
krećem na drugo trčanje, imam tačno 2 sata do kraja dana, biciklom tek do kraja glavne ulice i odatle krećem kroz park
gore pa dole pa preko mostića pa na uspon od 4km gde me "pere" južni vetar ali nije me briga, trčim ležerno, ono što sam na blogu odavno nazvao brdsko rastrčavanje
na vrhu uspona umesto na standardni krug odmah nazad dodajem spust do manastira, vijugam tih 1.6km južnom osunčanom padinom, sunce se još uvek drži iznad planina, sve miriše na proleće
24-og u decembru, hm
odatle imam 1km uspona po kamenju ali napadalo je lišća i to puno, ne vidiš po kanalima gde je kamenje gde korenje, ali nekako uspevam da se dokopam još jednog prevoja
buuuuummmmmmm
zastajem na vidikovcu, opaljujem par fotkica i krećem nizbrdo u grad, no odmah nakon par metara prema meni se zaleće jedna mala mačka koja je stalno tu u vikendicama i koja nas poznaje već par godina
ne vredi, stajem, mazim mačku, ona pravi krugove oko mene, sunce polako silazi ka oblacima i planinama, opraštam se od mačke
trčim dalje i ništa mi ne fali, neki čudan osećaj u nogama i glavi, i dalje me sve "radi" na proleće, osećam se pet kila lakši ali nisam lud da stanem na vagu jer znam da osećaj vara
a i nemam vagu u šumi
strčavam do bicikle, nisam sreo puno auta, svi su u gradu očigledno jer upadam u nenormalnu gužvu
ali nije me briga, upisao sam 10.3km ujutru i 12.8km predveče, stigao do 2444 u godini, i imam još čitavih sedam dana do 2022.
ako ste voleli 2020. moram da vas obradujem jer se 2022 izgovara kao "2020, takođe"
tventi tventi too hahaha
buuuuummmmmmm

Nema komentara:

Objavi komentar