20 prosinca 2021

nizbrdizam

ajmo prvo garmin
poneo sam tri gedđeta na trčanje
kao što sam već primjetio ranije,
garmin ne priznaje ništa što nije SNIMLJENO
dakle ako uđeš u tunel,
i izađeš iz njega nakon 300m,
on ti ne priznaje tih 300m.
možda si sedeo u vozu.


osim garmina, nosio sam i dva mobitela.
mobitel br1 je jedan od najboljih androida na tržištu.
nosim ga ugl zbog kamere, 
ali danas sam ga upalio da snima u activity app.
ovako izgledaju podaci u suunto ozračju.


i drugi mobitel je konkurentski ios.
ne baš od najskupljih ali od novijih,
mislim nije oldtajmer.
i on je slično androidu nadoknadio "nevidljive" delove
kada nije imao gps signal,
ali je priznao da sam prešao put
od točke a do točke b
(od ulaska do izlaska iz tunela)


nešto odstupanja dolazi i od stajanja, 
u par navrata sam stisnuo stop/start na nekom ali ne na ostalima,
tako da je bilo i "merenja u mestu"
tj one greške kada signal skakuće u krug 
dok se ne pomeraš nego fotkaš nešto.

bilo kako bilo (enivej, enihau)
uknjižio sam u ćelinđima novih 16km,
od čega sam pretrčao možda 3km, nizbrdo pred kraj

Nema komentara:

Objavi komentar