10 prosinca 2021

malo je falilo

nije baš ni malo, jedanaest minuta.
A EVO I ZAŠTO.
naime znao sam da sam imao 88.4km računaj 88 u decembru.
i sad tu postoje neke logične ideje.
ako pretrčim 12km, imaću 100 za deset dana decembra.
ako pretrčim još 10, odmah ću imati prosek 11km dnevno, za svaki dan po jedan.
ako pretrčim još 10, eto proseka 12 dnevno.
dakle obzirom da sam juče odmorio (a nisam, samo sam malkice crko) danas sam mogao da biram između 12-22-32km.
42 bi bilo malo preambiciozno za prvu Dužinu nakon pola godine.
i odabrao sam neki krug koji ima 30-ak km, mislim da sam jednom tu pretrčao 31km ali naravno nakon deset godina nemam pojma kuda sam tačno izašao iz grada a kuda sam se vratio.

tako nekako sam i danas izleteo napamet i sve je bilo okej osim jedne stvari.
A EVO I KOJE.
nekako su mi od starta bile noge naduvene, trome, pa čak pomalo i bolne.
da stvar bude potpuno neuračunljiva, jutros sam prvi put u životu video ocenu EXCELLENT u sekciji Spavanje, imao sam skor 92 i navodne lude količine REM faze i deep sleep perioda.
ljudi moji, ništa ali baš ništa od toga ja primetio nisam.
spavanje ko spavanje, noć ko noć, dan ko dan, ja umoran i drven.

đđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ
đđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ
(ovo sam pritiskao nalepnicu na tastaturi gore desno pored qwertzuiopšđž,
jer mi se sa slova đ odlepila nalepnica pošto ovaj laptop ima US tastaturu koju sam ja tweak-ovao sa nekim malim slovcima koja su dolazila uz svaku video kasetu znate onaj list sa celom abecedom e pa odatle ja to prelepljujem da stvorim balkansku atmosferu.

jednom je posle zagrebačkog maratona onaj spiker što vodi većinu HR trka preko razglasa obaveštavao "evo u cilj ulazi Lola, cijenjena supruga čuvenog blogera Saše Antića, evo i njega u cilju, reci nam Saša hoće li biti odmah blog čim stigneš u hotel ili nemaš ćirilicu ovdje u Zagrebu?" :-) 

da se vratim na brojke, već negde oko 18. km sam se pitao kako dotrčati do kuće.
popeo sam se uz jedan oštar uspon kroz šumu bez ikakvih problema jer trkač ima automatski menjač i skraćivanjem koraka i blagim korekcijama kadence može uvek da drži sličan napor pa je (iskusnom) svejedno da li je ravno ili uzbrdo, i tada sam video da "ipak mogu" da trčim koliko god hoćeš uz taj mali problem da mi je sve više bolno.

pulsevi su od starta bili niski (prosek 123) kao i kadenca (prosek 165, mrtav konj), uspona se skupilo samo 385m što znači da je prosečan nagib bio za 20% blaži od Plitvičkog maratona obzirom da sam pretrčao 29.8km.
trebalo mi je 31.6 da dopunim do 120km u decembru ali eto, BAŠ me je mrzelo da tako kilav trupćem naokolo samo zbog nekog glupog broja.
nije ni 30 loše, a biće i bolje.
izgleda da sam zadovoljan dok ovo pišem.
pomalo me to i zbunjuje ali šta ću, tako je kako je.
6666666666666666666666666666666666666666666666666
(ovo sam pritiskao nalepnicu "&" iznad broja 6, jer se i ona odlepljuje)


PS
ne napisah ono najvažnije, prosek mi je izašao na 5'44''/km pa je sâm sebi objašnjenje zašto sam ga zaboravio (smaji koji plače od smeha)

još jedan PS
stigla je baterija za laptop, napokon je postao ono što se rodio da bude a ne sprava večno uključena u struju
to je posebno važno pred novu godinu jer je moguće da se zadesi neki nestanak struje koji je koban za PC otkako je UPS otišao u zasluženu mirovinu, a svaki laptop po prirodi stvari u sebi ima i UPS pa su prekidi struje nikakav problem za vredne blogere

Nema komentara:

Objavi komentar