26 prosinca 2021

orijentirung

patike muške trčanje broj 45 najveći popust, tako krenu moji filteri
no ne lezi vragec, uglavnom ne bude od toga ništa
sad sam našao kako nekakav Beosport ima ponudu Saucony ali nisam siguran ni koliko bi mi to odgovaralo, imao sam samo jednom neke od laganijih i "bržih" koje su mi se doslovno rastopile na nogama nakon nekoliko stotina km, kao da su napravljene od neke paučine koja je prebrzo popucala

a naslov sam stavio zbog datuma, jer sam našao novi način da uvek znam koji je datum
naime svaki put na izlasku iz Lidla uzmem onaj kataloščić u kojem prva polovina donosi trenutne akcije a druga polovina one nadolazeće, i to je uglavnom na svaka 4 dana
znam da je u zadnjem bilo šta je povoljno od 23.12. i nakon toga od 27.12. i odmah sam onako na parkingu izračunao da je to ponedeljak i sad sam toliko POJAČANO svestan toga da 27. pada u ponedeljak da mi je bliskiji od rođendana i nove godine
baš me zanima kada će postaviti sledeći takav datum, neće valjda 31.12. hohoho ukuk kuku
rekao bi čovek da i kalendari treba da počnu da se zovu kao i pre hrista posle hrista a sad pre lidla i posle lidla

no dok ne dođe ponedeljak trebalo je maksimalno iskoristiti ovaj predivan sunčani vikend koji je na kraju bio sve samo ne sunčan
subota sa divljačkim vetrom i oblacima koji su prekrivali planine povremeno se razmičući da nam daju lažnu nadu privremenog razvedravanja dok se sa severa tj suprotne strane grada navlači neka magla kao u filmovima strave i užasa
malo sam trčkarao a malo istraživao neku staru planinarsku stazu u pokušaju koju je neko napola obeležio pa odustao kad je shvatio da vodi na prugu i to tačno između dva tunela
što mene naravno ne sprečava da tuda prođem bar jednom godišnje a ova subota će ostati zapamćena po drveću kojeg je zbog mokrog i teškog snega bilo više oborenog na zemlju nego uspravnog u zraku, jedva sam se provlačio
još sam malo na silu strčao s brda asfaltom i kasnije po kamenju iako mi se UOPŠTE nije trčalo no morao sam sa onih 2444 da namaknem barem na 2450km u godini pa da mi od pon-pet sledeće nedelje ostane taman 5 dana za 50km "manjka"

nedelja je (danas) prošla po planu što se tiče prevoznog sredstva jer sam sedeo na bicikli a ne na patikama no zbog vetra magle i hladnoće je mogućih nekoliko sati gušta ispalo jedva sat i po smrzavanja i praktično dan full odmora
biću zato u ponedeljak živahniji kad bude trebalo izvući dupe u kišu i tikiznad nule, poznato i kao "najgore vreme za trčanje" jer od kiše i +3° do +4° nema ničeg hladnijeg i goreg, ispod toga pređe u sneg i praktično je suvo što se tiče odeće i kačketa ili je barem petput manje mokro
najverovatnije ću pokušati da pretrčim što više preko 10km/day da bih imao zalihu za neki lepši dan koji bi mogao da pripadne bicikli
a onih 10*300 mogu malo da pričekaju



Nema komentara:

Objavi komentar