17 prosinca 2021

varao sam varao sam, Stravu čitav dan

molio sam kako beše tekst plasman da mi dâ ili tako nekako
uglavnom da odmah izbacim podatke, imam 2km biciklom do pijace i nazad, to je bilo ujutru, onda imam biciklom 4km do poslednjeg kafića uz reku, i odatle 8km planinarenja i 5+km trčkaranja, te na kraju opet 4km biciklom do kuće

ovaj hajk/ran sam ubilježio kao RUN pa ću tako verovatno napredovati u čelindžima, a u excel ću upisati poštenih sramotnih 5km trčanja, i to sve NIZBRDO :-D

tako sada imam u decembru 176km,
u 2021. imam 2382km,
u run climb čelindžu sam na 2436. mestu, 
a na ova tri distans čelindža sam oko 3500-3600. mesta
što će reći da sam se pomerio/la sa onih 7000->6000 pozicija
KOLIKO JOŠ MOGU KA GORE?
zavisi od toga koliko ću varati.
s tim da ne nameravam da varam nepošteno, dakle sigurno neću prijavljivati kilometre na bicikli pony (što je Milijana gony) kao trčanje, zaboga nije dotle došlo da se srozam kao ličnost
jedino dozvoljeno varanje je prijavljivanje pešačenja i planinarenja kao run, jer pravo da vam kažem, danas sam imao nekoliko kilometara koje sam puno teže prešao "peške" nego da sam istu dužinu pretrčao


nešto blata lišća i snega na 50% nagibu (45°) sa štapom i četvoronoške, a pre toga nekoliko km železničkom prugom takođe po snegu kojeg jedino nije bilo u tunelima ali je zato bilo mraka!
opet ću proveriti kakve su cifre u opticaju za top 1000 na distansu:
za hiljadito mesto je potrebno 275km, huh?!
beže mi cijelu stotku!
tačnije ja imam dnevni prosek 176/17=10.35km
hiljadarci (kao milenijalci) imaju dnevno 275/17=16.18km.
to mu dođe mesečna projekcija oko 501km, huh huh?!
što znači da bih u drugoj polovini decembra morao svakog dana da pretrčim 23km, NE PADA MI NA PAMET!!!
haha barem sam jednu dilemu rešio :-P 

danas sam izmučio garmina do 3% baterije, iskoristio priliku da ga povežem na kompjuter da bi se "tamo" punio a ne na punjaču koji mi je praktičniji, i usput sam poskidao sve screenshots, pa da ulepšam blog sa nekoliko bisera...










Nema komentara:

Objavi komentar