06 prosinca 2021

velike promene i smeh do koske

zadnjih tipa stotinu blogova sam pisao 
putem kućnog kompjutera
sklapaće prijateljstva
oni što dolaze za nama
to je bilo malo unatraške ali ste razumeli alegoriju ili aluziju ili anatemu, nešto od toga uglavnom

dakle opet idem unatraške
za promenu sada sam na laptopu koji jako slabo koristim
toliko slabo da je u bežičnom mišu iscurela AA baterija, srećom nije napravila nikakvu štetu, samo je malo zapenila od besa što je zapostavljena

dakle korak ispred laptopa je bilo menjanje baterije u wirelesssss mišu
jer mrzim ovaj touchpad, stalno pipnem prstom negde po njemu i ode mi kursor dovraga
pa mi preko njega stoji nalepnica jelte
ona original na kojoj piše inspiron 15 perfect mix of work and play

e sad otkud to da laptop ne koristim
pa lepo, nisam ga prošle godine toliko dugo uključio da mu je crkla baterija
i izguglao sam gde ima da se kupi rezervna ali nikako da naručim
i nekako mi je lakše kad sednem za kompjuter a ni to ne znam zašto, evo sad sedim za laptopom na kuhinjskom stolu i ovde mi je puno lepše, ima više svetla, sa one strane kuće je šuma i mrak
jedino što nije povezan ni na kakvu mini liniju pa ne mogu da didžejišem

a za laptop sam seo nakon trčanja, jer sam mislio da ću morati preko njega da skidam drajvere za wifi adapter, za onaj veliki kompjuter
jer na njemu više nemam wifi
jer sam odjavio
preko kablovske
A EVO I ZAŠTO

pre nekoliko dana sam produžio paket kod mobilnog operatera za telefon, i u nekoj akciji dobio tablet 10'' i mifi ruter sa 20GB mesečno + 1TB dodatka tokom naredne 2 godine, to je još približno istih dvadesetak GB uz ravnomernu mesečnu potrošnju s tim da mi ne potrošimo kod kuće više od 20 a na telefonima maksimalno još 5-6 tako da će biti više nego dovoljno

no ispostavilo se da mi drajveri nisu trebali jer sam samo ubo onu antenicu u usb port i odmah mi se sve lepo spojilo, ukucao sam lozinku sa poleđine mifi ruterčića i voila' sve radi
plus ćemo u naredne dve godine plaćati kablovsku ~14€ mesečno manje, što će ukupno izaći 330€, nije loše

posebna pogodnost je što čak i na uređajima na kojima nemaš internet, možeš uvek i svugde da ga imaš, dovoljno je samo da se setiš da poneseš napunjen mifi ruter sa sobom što nije nikakav problem, triput je lakši od garmina
život je pun obrta, oduvek sam mislio da interneta nikad ne može da bude previše a ispostavilo se suprotno

elem danas sam po kišici pretrčao 14km, uspona sam imao malo više (316m) a prosek mi je napokon sišao ispod šestice (5'58''/km) i prebacio sam dnevni prosek preko desetke jer u 6 dana decembra sada imam 61km, uohooooo renesansaaaaaaa



Nema komentara:

Objavi komentar