18 studenoga 2022

ančika

na današnji dan sam doživeo jednu od najvećih pobeda, 
i jedan od najvećih poraza IKADA
naime na ovaj datum je rođena moja najjača Sparing Partnerka ikada, ever
naša olimpijka
maratonka
nego, imamo tu jednu trku u kraju
koju sam kao prejoggirao pre par nedelja
jer sam bio povređen, a još uvek sam svakako
i kad je bila ta trka pre puno godina, trčali smo je zajedno
i pogodio se datum na Njen rođendan
i ja sam je kao najbrži klupski "vukao", 
čak na par mesta gde je izrovan asfalt sam joj 
pokazivao rukom da trči po ravnijem delu puta, 
dok sam ja trčao kroz rupe
i tu je bila još jedna Reprezentativka slavnog imena
koja je upravo na tom poslednjem kupseru odustala
ja sam joj doviknuo, ma hajde završi trku, velike su novčane i za drugo mesto
na šta je ona odviknula
MA BOLE (!) ME KURAZ, ZA PARE!
brate sestro, pomislih, briga i mene, ostavi pare nekom drugom (drugoj, trećoj)
par kilometara kasnije, pored puta stoji trener iz AK Krupanj, 
on me uvek voleo, navija, viče bravo sale, ajmo gas
- trčiš 3'30'' po kilometru i ne možeš da pobediš 
prvu ženu!!! - odgovaram mu rezignirano, 
a Ana sprinta trista na sat i kida traku na cilju
ja za njom polako protrčavam kroz cilj, 
to mi je ostao nezvanični lični na deset kilometara, 
na bogme veoma valovitom asfaltu, na trci od 10.5km

Nema komentara:

Objavi komentar