16 studenoga 2022

naopačke


pojavila mi se slika upside down pa sam je umesto da je zarotiram 180° samo okrenuo jer je sasvim svejedno da li ovu nareckanu nadmorsku visinu gledam sleva ili zdesna, svakako je jednako nareckana.
obzirom da sat pokazuje poslednja 4 sata kretanja, iz ovoga se vidi da sam se vratio kući oko 14h30 a da sam krenuo na trčanje negde sat i po kasnije od početka grafika što je negde oko 11 plus 1.5 jednako 12h30.
što znači da sam radio trudnički malo prepodne malo popodne, sa podužom pauzom usred dana kada je najtoplije.
uspeo sam da nakrcam 970m uspona jer sam išao nekim krvoločnim krugom gore-dole, s tim da sam strčavao asfaltnim puteljkom a penjao se stepenicama iznad manastira.
to je onih čuvenih 930 stepenika kojima se savlada 130m nadmorske u samo 490m dužine.
što znači da sam se uzbrdo šetao dva po dva stepenika, onako tempo-šetnja :-)
a nizbrdo pun gas, da popravim prosek :-)
koji je na kraju ispao jedva preko 8 km/h, zahvaljujući lišću na stazi dok sam do tamo došao, pa je bilo klizavo i nestabilno i uzbrdo i nizbrdo, a tih pet uspona stepenicama sigurno nisu doprineli BRZINI.
no eto, dugo sam zabušavao pa rekoh ajd malo i da treniram.
zatrebaće mi forma ako za novu godinu budem na dočeku igrao kolo.

Nema komentara:

Objavi komentar