30 studenoga 2022

kakav završetak jeeee uuuuu oooooo

juče sam malo hoćkao pa se malo nećkao 
i na kraju naravno nije ispalo ništa više od hoću-nećkanja, 
sa više nećkanja nego hoćkanja
kad vas pitaju ko vam je taj antić, recite NEĆAK

i tako mi je jutros prekipjelo da sam rekao sebi SAD ILI NIKAD
naravno totalno samoubilački doručak, takozvani NIĐE VEZE S TRENINGOM,
ali nema veze, bitnije od treninga je da se ništa ne pokvari i da se pojede na vreme
pa sam sve pojeo na vreme jelte

i onda je trebalo trčat
novembar ističe, a ja sam se prijavio na polumaraton čelindž
ko će sad trčati 21km sunceti, i još moram i parsto metara duže za svaki slučaj, da ne zafali
opet sam se setio kako mi je bilo lepo na jednom pravcu ka severu U DOBRA STARA VREMENA, tada sam verovatno imao 40-ak kilograma manje i 4000 km više do novembra, ako mi je preko onog brda bilo gušt trčat

btw ili ubr (uzgred budi rečeno) 4000 Km treba da se piše 4K Km odnosno 4Mm, to tek blesavo zvuči da nekom kažeš "pretrčo sam ove godine dva ipo megametra", kao da si preskakao neki lastiš od dva metra pa ga preskočio i po puta

stigle su mi patike, strčavam s brda u grad a dole me čeka Lola sa crvenom kutijom u korpi od city bike-a, uspela je da tri patike nabije u kutiju a četvrtu u ranac
kaže malo se jurila s kurirom po gradu ali je nekako uspela da ga nađe
fora je da moj NB EVOZ nije isti kao ovaj koji sam naručio, tojest na slici su isti ali ovo što mi je stiglo nije isto što i to na slici iako se isto zove i 97.5 posto slično izgleda
videću šta će reći vaga, o tom potom

long stori šort, 21km sam pretrčo po 5'12'' što i valja i ne valja, ko će ga znati
bar imam neku polaznu tačku pred zimu, da vidim koliko je ispod nule ta Nula sa koje sam krenuo da treniram
pod uslovom da nastavim, naravno

Nema komentara:

Objavi komentar