11 studenoga 2022

jedanaesti jedanaestog

pa idemo opet.
šta bi mogao jedanaesti jedanaestog?
i ko su uopšte dvojica jedanaestih.
kao trinaest žigosanih, ili devet jugovića.
ili 40 razbojnika.
moglo bi kao u vreme gladijatora, nešto u kavezu da se smisli.
pustiš miša i mačora, prvi mačor pojede prvog miša.
ko je koga pojeo, pitaš, a oni ti kažu - prvi prvog.
e tako je pojeo i jedanaesti jedanaestog.
dakle tu zagonetku smo rešili.

kaže drugarica da nije mogla da uđe kod lekara.
u privatnu ambulantu.
uperili joj onaj beli pištolj u čelo i rekli - imate 38 temperaturu, mrš!
i oterali je sa vrata.
pa ti budi pametan.
dakle kod doktora samo zdravi da dolaze, bolesni nek sede kod kuće i čekaju smrt.
zanimljivo.
kao da je vreme kuge ili variole.

što se mene tiče nekim čudom me nije previše bolelo koleno pa sam otrčao malo bržih sedam kilometara.
svo vreme se oseća neka nelagoda ali nije opako, uz dobre seedative koji čuda čine.
vratio sam se sa brufena na rapten, kao u onoj bajci Lesi se vraća brufenu, a ja raptenu.
lepo je kad završiš sa prosekom ispod pet minuta, makar se radilo o samo jednoj sekundi.
nije ni sekunda malo, hej, u sekundi može i jedanaesti jedanaestog.
dakle taman sam mu spasao život.
onom jedanaestom.
od jedanaestog, onog drugog, tojest prvog.

Nema komentara:

Objavi komentar