01 studenoga 2022

devetembar

nove colli se zove najčuveniji granfondo jer ide preko 9 prevoja, a skraćena verzija mu se zove ćinkue kolllli, jer se vozi poput treking lige pa možeš na nekom mestu da produžiš ili da skratiš, već kako ti dune.
pa se setih toga slučajno jer novembar potiče iz latinskog, nekad je bio deveti mesec a sad je eto jedanaesti, no danas nije jedanaesti devetog (zamenio) nego je prvi jedanaestog (?), još samo da vidimo šta ga je. 
01112022, trt.
biće polujubilaran datum 10112022 jer je 1011 puta dva jednako 2022, opet trt.
milojka.
7.2km sam prekaskao jutros, najsporije i najlakše, onako baš kao na izletu.
izlet je i bio.
šta me briga, jer smo tako u mogućnosti, moderno rečeno.
još uvek zadovoljan trkom po 4'31''/km, zašto ne bih sad koji dan trčao duplo sporije.
da častim noge.
a predveče dva sata biciklama, do pola rikaveri od pola bogme junački.
zagreješ se pa te pogodi pjesma, tojest inspiracija.
i tako.
HRV tojest one varijacije su mi se vratile u vis i sad mi odjednom umesto da očajava i plače, sat čestita da imam srce u rangu 25-godišnjaka, sačuvaj bože, to mi se baš i ne dopada.
taman se rešiš tih dečijih bolesti a one te snađu pod stare dane, pu, pu, pu!
stigla je i nova traka, sutra opet trčim opremljen po pe-esu.



Nema komentara:

Objavi komentar