29 studenoga 2022

brooks je brooks ali dvaput je dvaput


iskoristio sam tradicionalni crni petak da povoljno kupim par robova na pijaci jer su za razliku od ostalih ponuda ovi ZAISTA bili na dodatnom popustu, obzirom da manje više redovno pratim cene.
i rekoh evo dobitne kombinacije.
stare EVOZ imaju skoro 600km, sada ove nove treba nositi isto toliko i onda ću moći da ih uparim levu u jednoj a desnu u drugoj boji.
heh heh.
i obzirom da sam ih nazvao "najjeftinije od pristojnih patika" jedva čekam da vidim na šta liče ove JOŠ jeftinije, ispostavilo se da ne postoji dovoljno loš model koji ja ne bih kupio zbog niske cene.
bumo vidli.
ALI OVOME SE NIJE NADAO!!!!!!
...
...


kada sam stigao do trenutka naručivanja, naravno sam morao da ukucam neku veličinu, a obzirom da su NB kutije najružnije i odvratno izgledaju u predsoblju, odmah sam bacio ambalažu od starih sivo-crvenih.
na jednom jeziku sam video da je etiketa potpuno izlizana, dakle ne vidi se ništa ali ama baš ništa.
no na drugom se nešto dalo nazreti, pa sam opalio fotku i počeo da uveličavam u maniru okorelih C.S.I. stručnjaka.
i da vidiš čuda, pojavilo se 10.5 UK - 45 EU - 29 CM, voila'!
sada nastupa ono glavno uzbuđenje jer sam već dobio mejl u kojem se ograđuju da ako pošiljka sadrži više od jednog artikla, može se desiti da dođu u više navrata, pa već mogu da se kladim da će mi kurir dvaput doći na vrata.
spremio sam sitan novac, neš ti mene...

Nema komentara:

Objavi komentar