25 studenoga 2022

dvokorak

napisao sam dvokorak i u naslovu mi se pojavilo okorak, to bi bila neka kora od bureka, ili od buhtle, koju smo kao deca zvali bufla, rekao bih.
okorak bi moglo biti i nešto kad rušiš drveće pa nešto guliš pa nekakav otpadak.
otpadnik.
nego ovako glasi izveštaj.
večeras idemo na maturu.
tj na godišnjicu mature, ali mi to zovemo Matura.
matur nešto bi značilo kada si sazreo, valjda, tako mi zvuči.
evenat je na 3km od kuće ali lepom stazom kroz grad pa uz reku, kontam da ćemo do tamo pjehe.
i nazad, taman da razbistrim mozaik, ovaj, mozak, obzirom da je piće NEOGRANIČENO.
dobro veče, donesite mi deset gajbi piva, jednu za ovde a jednu za poneti.
ho ho ho.
pa rekli ste neograničeno, samo gledam koliko može da stane u fiat doblo od frenda taksiste.
inače, danas sam štaviše nešto i potrčao.
stigao mi je mobitel sa popravke, pa sam tu izgubio par sati, svašta je trebalo da se ažurira pred ponovno pokretanje.
i tako to.
i onda bajk pa đog & hajk, opet me uhvatio mrak.
pišam ti se na svaki dan kad na satu ugledam smrkavanje tj zalazak u 16h06.
fujčina ma maksimum!

Nema komentara:

Objavi komentar