25 svibnja 2012

poslednji oblak od četvrt gigabajta (Extended Edition)

Treće Izdanje Za Unutrašnjost

sačuvaj me bože, skinuh 286 MB za vreme ad-hoc & quick ručkića, nisam ni deset minuta žvakao i vratim se za komp a ono već gotovo? FALA Komšija, dakle doplatio si gigabajte, uraaa! a stvarno, ovaj albun Dave Alvin-a (Eleven Eleven) sam već imao i ne promakne mi (meni ništa ne promakne) da je neko stavio nekakav Expanded Edition od 2 CD-a pa me baš zanima da čujem SVE :-) inače sam prvi put shvatio da je to neka mešavina bluesa i country-ja što mi ništa ne smeta, dapače, no ostalo mi je u sećanju sa onih dugačkih zimskih pešačenja sa vokmenom kroz sneg od pola metra, da je to bluzčina i po. i fakat ove tri stvari koje ću uspedi da čujem pre nego što poletim na posao, otkidaju.

još deset minuta, dakle hronometar od pisanja pranja zuba i izletanja iz kuće. kako volim ovu navlakušu kad mi Direktorka kaže da mogu da dođem i pola sata posle nje na posao, nemoram da žurim. a kod kuće spisak stvari za sat i po rada, baš bi mi "sjela" jedna Kućna Pomoćnica :-)
trening je prošao dobro, zadržaću se na toj temi ako i to stignem. dakle oblaci, puno oblaka, niskih i visokih, ono nema čega nema. odmah smo napravili strategiju kako prići tom treningu Va - Blizonjski Vis - Gola Glava - Pambukovica - Ub - Slovac -Va (75 km, oko 500m uspona)...
1) ako pokisnemo, dobili smo šta smo tražili
2) ako nas uhvati pljusak, nismo valjda baš toliko zaslužili
3) ako bude kiše do sat vremena, mogli smo i bolje proći, ali i lošije
4) ako bude kiše do pola sata, još smo se i provukli
5) ako bude samo povremeno kišica, sasvim solidno smo prošli
6) ako uopšte ne bude padalo, izvukli smo bingo
e pa sad jeste na par mesta onako malo rosnulo, ali je po putevima, naročito ovim seoskim sa više rupa i lošim asfaltom, bilo puno bara i blata, a noćašnji pljuskovi su sjurili i podosta šodera i peska sa svakog sporednog puta koji se uključuje sa neke uzbrdičice. tako da, bilo je tu svega i svačega, par jezera, par rečica i potočića, bezbroj baruština, no eto, nije padalo...
isplatilo se dizanje u 5h, bogme se fino isplatilo!



PS
da stvar bude zanimljivija, i sumnja u sve buduće prognoze veća, kiša je počela da pada sat nakon što smo se vratili kući, i od tada pljušti evo već 5 sati bez prestanka!!! toliko o najavljenom "popodnevnom razvedravanju". izgleda da imali smo puuuno sreće što smo jutros uhvatili neku slučajnu rupu u oblacima široku čitavih 4-5 sati. Lola je presrećna što smo tako fino "uboli" trening jer je bilo 75 km sasvim solidnog Tempa, a i ja sam zbog nje još srećniji nego da sam "odradio" tek još jednu rutinsku vožnju u beskonačnom nizu. i eto teme za sledeći blog (jer pada kiša pa na poslu nema neke gužve)...

Nema komentara:

Objavi komentar