17 rujna 2012

cener

otrčao 10 km ispod 38 minuta, 
nakon jutarnje vožnje od 3h!
koliko bi mogle ove fakin' noge, 
da su slučajno odmorne?
(ako ikad budu, to jest... buahahahahaaa) 

šit, listovi su mi tvrdiiiiiii,
kao da sam ceo maraton istrčao na prstima, 
onak k'o balerina :-)

a popio sam najcrnju crnu kafu pred trening,
i na 2km pred kraj me je dohvatila takva sraćka,
da sam poslednji km ošišao za 3'33'', iz čiste panike.

inače bih garant probio rampu od 38',
makar je na početku plan bio da sve to traje 39'...

naskočio sam na biciklu, vratio se 3km do kuće,
direkt na wc i ššššššššššššššššššššš,
istresao kilo i po nekog crnog šlaga,
i shvatio kako je to cool kad sediš na wc-u,
usput lagano odvezuješ patike, 
skidaš čarape, šorc i majicu natopljene znojem...
idealan tajming, sve uradih odjednom :-)

Nema komentara:

Objavi komentar