04 srpnja 2014

crtice iz svakodnevnog života

danas na treningu,
nađem pored puta pljeskavicu u lepinji, CELU!
i posle kažu da ne može da se živi od biciklizma...

ako limunada u kafiću košta kao kilo i po limuna,
ko zna kakav šećer unutra stavljaju???

sinoć smo posle koncerta na haubi našli toliko govno,
da sam pomislio da u Beogradu na drveću ne žive ptice, nego krave

elementi idealnog doma,
od manje ka više važnim:
10 porodica/ljubimci
9 knjige/ploče
8 prozori
7 krov
6 grejanje
5 teve
4 auto
3 telefon
2 laptop
1 wifi


juče ipak dva planirana trčanja
ujutru 11 najbrdskijih mogućih (dobro, preterujem) kilometara, kroz nekakvu magličicu i rosulju, mada na spustu nisam zakačio puno blata
popodne je kao trebalo da bude trčanje
pa me kao zatezala loža
i onda ispadne neka mogućnost, da se nađemo sa društvom u beogradu, i da pre koncerta (koji je ionako trebao da počne tek u 22h a počeo je u 23h) predveče otrčimo zajedno jedan onako lagani društveni treningić
tako sam ipak trčao dva puta, s tim da sam možda brže završio jutarnjih brdskih 11km nego ovih ženskih 6km uveče :-)

danas prijavljujem pomenutih sat i po "relativno Jurnjave" na mtb-u, sutra putovanje, i u nedelju sljemenski maraton sa smanjenim očekivanjima u odnosu na ono čemu vi pretpostavljate da se nadam

hemoglobin mi se očigledno nije vratio na pristojan nivo, tako da ću se zadovoljiti da mi ovo ne bude najgori plasman u istoriji sljemena, a na prethodna tri nastupa imam 8. 1. i 3. mesto
najavljeno je toplo vreme i to mi odgovara, ili barem ja tako želim da verujem, a kao što znamo verovanje je pola uspeha

to što me zateže loža ću ignorisati jer je trka uglavnom gore-dole pa će lože relativno malo raditi u odnosu na recimo onih 40km ravnog trekinga pre 12 dana.


čisto sumnjam da ću u nedelju uveče stići da iz Samobora pišem blog ali nikad se ne zna, možda se desi da i ne budem toliko umoran :-P

Nema komentara:

Objavi komentar