31 srpnja 2014

jul baj baj

kao treba da se kaže "juli" ali me mrzi
baš se buđavo završio ovaj mesec
auf kako mrzim ove trke i putovanja

petak se malo provozao, subota ceo dan bleja,
uveče maraton, u nedelju lagano biciklom po kišici,
u ponedeljak 4 sata najtežeg fizičkog rada,
pa posle toga pešačenje/šetnja od isto tako 4 sata,
u utorak opet neko fizikalisanje,
do kraja dana mi se sve smučilo.
juče krenem na trčanje i u tom času me nešto zavrne stomak.
vratim se u kuću, posle sat vremena odustanem od trčanja.
odjednom kao bolestan, čudno nešto.
kad je već trebao da padne mrak odem biciklom.
10km uzbrdo, i nazad, neviđeno brzo i lako.
svašta.
jutros nisam stigao da zapečatim jul.
moraće da sačeka podne, nakon posla.
pa ću onda da saberem mesečnu kilometražu.
nadam se da nisam puno kiksnuo.
pa evo ipak sam sabrao, 354km, + videćemo danas.
nekako sam mislio da je bilo dosta manje, ne znam zašto.

Nema komentara:

Objavi komentar