26 prosinca 2014

crackkkkk

šta sve imamo od onih narodskih izraza za išijas?
"ukočila ga leđa", "presekla ga leđa" :-)
ima i ono "ukočilo/preseklo ga U LEĐIMA".
pa onda imamo i "ukočio se" ili "ušinuo se"
e jedino mislim da se ono "skojčanio sam se"
ne koristi za ovo, nego kad se ukočiš od zime :-)

dakle ako moram da biram trenutak u godini da se ukočim,
što se tiče posla i obaveza ovo je NAJGORI.
jedino je najbolji po pitanju treninga jer koga briga za kraj godine,
a ionako sam od pre dva dana prehlađen i krkljam,
tako da bih ionako odmarao.
nemam pojma kako ću u radnju, a ni u nedelju na groblje.
valjda malo otpusti dotle.

naime juče sam iskoristio slobodnih par sati da očistim kapke na prozorima,
i kad sam se sagnuo nad kadom da operem peškirić,
iznenada sam osetio oštar bol u nivou karlice,
na par cm desno od kičme, toliko jak da su mi klecnula kolena.
zanimljivo da sam se nakon par minuta dovoljno uspravio
i popeo se na merdevine, i završio s tim prozorom do kraja.

no uveče su se stvari pogoršale, a tek noćas i jutros...
saginjanje ne dolazi u obzir, ako mi nešto ispadne na zemlju
moram da kleknem da bih ga dohvatio!
moraću da kupim onaj štap za hodanje...
nadam se da je dozvoljen na maratonima :-)



do doktora ne mogu da dođem čak ni kad bih hteo,
a du-it-jorself terapija od utrljavanja voltaren gela
i diklofenak tableta je i do sada pomagala u sličnim slučajevima.

apotekarka koja je Loli rekla da slobodno skrkam 2 tablete
ujutru + uveče, me je malo zbunila a malo i ohrabrila,
jer volim dvostruke doze svega, u životu :-)

još jedna stvar koja će morati da bude odložena je taj NG poklon,
jer je Lola zamislila da kupimo jedno malo magare,
a sa ovakvim leđima nema teorije da sečem daske i pravim štalicu.
tako da će ta mala Magi moći da se doseli tek na proleće.
taman kad procveta svo cveće u vrtu, imaće raznovrsnu ishranu :-)

Nema komentara:

Objavi komentar