09 prosinca 2014

vikend

požurio sam da ono juče nazovem zimom!
jer rosuljavih +7 je bilo raj
naspram današnjih kišnih +5.
ali okej, odavde ne može gore.
jer NAJGORE je između +3 i +5, na kiši.
sve toplije je, well, toplije, dakle prijatnije.
a sve hladnije je suvlje, jer na +1 pada sneg a ne kiša,
dakle puno manje vode donesem kući na sebi.
i puno manje upijem na trčanju, "uživo".

nakon jučerašnjih 13km sam stigao do 4010km,
a nakon današnjih 15km evo do 4025km, u godini.
ali... :-(
nakon što sam juče u povratku s brda pokušao malo da "jurcam",
noćas mi je opet "sevalo" iz leđa niz dupe i ložu.
pa sam danas trčkarao dosta lagano.
i usput se ozbiljno pokolebao za vikend :-/

naime plan je bio ovakav:
petak, put za Novi Sad, uveče koncert.
dunjica, predgrupa nadja, kolačići i ukrasi.
rezervisati hostel, u subotu trčati Reciklažni Maraton.

kasno popodne u subotu vožnja do bgd-a,
u kc grad-u ima nešto, nema veze šta
(jer ovo je sportski blog)
i nakon toga u ponoć vožnja do kuće.

u nedelju smo na groblju, standardno,
na taj 14-ti decembar, dan kad je umro Lolin Tata :-(

e sad.
petak je okej, to je dogovoreno.
nedelja takođe, subota uveče takođe.

ostaje mi da smislim šta da radim u subotu ujutru.
da li uopšte da idem na taj Reciklažni,
da bih se samo pozdravio sa par ljudi,
ili da smislim neku solo akciju?

ako se upetljam sa tim maratonom,
presudiću sebi da ću izdangubiti celo prepodne,
i onda tek oko podneva krenuti na neko trčkaranje.
nikako po ravnom, moram negde uz/nizbrdo, zbog lože.
 
da li bih išao ka Banstolu ili ka Irigu nemam pojma...
ali sve to bi mi se pomerilo previše prema večeri,
obzirom da mrak pada već iza 16h.
trenutno mi najoptimalnije zvuči da negde oko 9:30
ispratim Lolu prema startu te trening-trke,
a da ja otkaskam u nepoznatom pravcu.
pa da se tokom dana sinhronizujemo nekako,
da se pokupimo autom, pronađemo, sretnemo, presretnemo.
nemam pojma.
subota je još uvek predaleko, nešto ću već smisliti.
nešto što je MENI lepo.

Nema komentara:

Objavi komentar