30 siječnja 2015

britney

krenem tako ja na trčanje juče u novim skečers patikama, nadajući se da ću da budem bar malo brži od britni spirs, ali mućak. jeste da su glavni adut tih patika one drečavo zelene pertle, bar dok ih ne zamenim. i dobro, udobne su kad ih nosiš po kući kao patofne. što jes jes. međutim kad sam krenuo da trčim baš mi nešto i nije išlo. pa sam počeo da se igram praveći neke promene, pa mi se ni to nije svidelo. kao da sam još uvek bio umoran od nekog prethodnog treninga ili već ko zna čega. negde nakon 3km je počelo puno da mi bridi stopalo odozdo pa sam se uplašio da ću dobiti neki plih. tu sam zaustavio štopericu i pomislio - ako ništa drugo, otići ću biciklom na trening kasnije, a ovo trčanje maksimalno da skratim, da se ne mučim džabe. tu sam nakratko seo na branik pored puta, malo popustio pertle, minut-dva uradio nešto gimnastike da bih se još malo odmorio, i okrenuo nazad. kad sam došao na isto ono mesto 3km od starta počeo sam da radim promene 100m/100m i po kilometrima je to ukupno izašlo 4'10'' + 4'01'' + 3'52''. kad sam stao pomislio sam da bih možda mogao opet da napravim pauzu od par minuta pa da uradim tako još recimo 2 kilometra od istih tih 100/100, ali sam odustao od ideje. nisam odavno trčao te malo brže stotke, pa ne moram odmah prvog dana da toliko naprežem noge. ovo je treningić koji možeš da uradiš svakog jutra kao futing, uopšte i nije pravi trening. pa eto, čim se osetim dovoljno svež obući ću neke manje eksperimentalne patike i zaleteti se na dva puta 3, 4, 5km ovakvih promena, to je jedan od treninga koje najviše volim, možda baš zato što se sušta suprotnost od svih onih laganih dužina. a u drugom, bržem delu treninga, patike su se pokazale odlično. to jest, uopšte nisam na njih mislio, a to je najveći kompliment za obuću, to kad uopšte nisi svestan da na sebi imaš opremu.

http://minimalistrunningshoes.org/skechers-gorun-3-review

Nema komentara:

Objavi komentar