20 siječnja 2015

izlet



prvo sam slikao ovaj kamen, pa se tek onda setio da mu napravim i frizuru. iz čega se lepo vidi na šta mi je ličilo trčanje, na najobičniji izlet. prvih 20 minuta su noge delovale skoro-pa-normalno mada sam očekivao puno više. nakon toga totalni mišićni kljok, pa sam shvatio da od nekog treninga neće biti ništa. kad sam se popeo na 400m nadmorske (valjevo je na 180m) magla se istanjila i pojavilo se nebo, pa sam odlučio da vremenski ne skraćujem planirani boravak u prirodi od dva sata, nego sam jedan deo prepešačio po vrhu brda uživajući u pogledu na planine, u nekoj vrsti slavlja što sam se popeo iznad guste magle. nakon tako malo slikanja i glupiranja po brdu, strčao sam nazad u grad. sve skupa mi je ispalo možda 12-ak km trčanja, oko 3km šetnje, i par desetina minuta zastajanja i slikanja. mogu ovo komotno da računam i kao dan odmora, nakon nekoliko dana jakih treninga, što na bicikli što na trčanju. sutra će naravno biti puno bolje jer se nakon ovako laganog dana po pravilu znatno odmorim, tako da ništa nisam izgubio. život će nastaviti svojim ritmom, ubrzaj uspori ubrzaj i tako u krug.

Nema komentara:

Objavi komentar