12 kolovoza 2016

sladoled

muče me neka egzistencijalna pitanja, kao na primer, ako je za kruševački noćni polumaraton trenutno prijavljeno 145 ljudi a startninu uplatilo samo njih 66, a rok ističe danas, KOLIKO ĆE MAJICA ORGANIZATOR NAPRAVITI?

takođe me zanima ako ima 23 prijavljenih za 10km i 122 prijavljenih za 21km, A BROJ POLUMARATONACA PO TRCI je ograničen na 150, da li to znači da će svi polumaratonci biti natrpani u jednu trku, onu predvečernju ili onu drugu noćnu, ili će biti ravnomerno raspoređeni 30-ak njih malo ranije i još 30-ak njih po mraku?

naravno može da ih bude i po 60-ak u svakoj trci ali pod uslovom da svi prijavljeni dođu u kruševac, hmmm, mada je ovde skroz uobičajena pojava da ljudi popune prijavu i samim tim završe svoje učešće na nekom događaju.

još jedno egzistencijalno pitanje me muči, a to je da ako umesto planiranih 200+150+150 = 500 ljudi sav taj sladoled posle trke bude moralo da pojede njih stotinak, da li će biti obezbeđen dovoljan broj hemijskih wc-a u blizini ciljnog prostora, ili će taj šumarak u kojem se trči morati da podmetne leđa.
ovako sam i ja danas čučao pored puta u Zlatariću, mada nisam jeo sladoled pre treninga, nego samo smokve i napolitanke :-D


Nema komentara:

Objavi komentar