16 srpnja 2018

10?

otići na 10 pred posao ili ne?
juče sam shvatio koliko je bolje trčati trku negde na strani
kad je trka blizu kuće, u ostatku dana se umoriš za još 3 trke
ceo dan sam negde zujao, pokušao da pogledam i utakmicu u čemu sam delimično uspeo, pokušao da odgledam etapu Tura što baš i nisam uspeo u roku nego u nadoknadi, pa sam zato kasno legao, pa se nedovoljno naspavao, i uz jučerašnje zunzanje od jutra do mraka rezultat je da sam se jutros probudio umorniji nego nakon puno dužih i težih trka nedeljom

moram za posao fino urediti nokte jer mi je posao takav napola hirurški, to mogu i posle 9 nakon tuširanja jer radim tek od 9:45
što bi značilo da bacam evo pogled na sat koji kaže 7:43 no još uvek mi nisu u vene stigli kafa i onaj šećer od doručka pa igramo šaha i potez po potez na svakih 5 minuta iznova vagam raspoloženje
otprilike ću otrčati onaj minimum minimuma tojest najkraću Murakamijevu desetku uz/niz reku do kraja pristojnog puta i početka planinarske "slomiću te, slomićeš me" stazice

o trci ću napisati poseban blog pa ću mu podesiti datum objave na juče uveče, ne volim kad u jednom danu imam pet blogova a u okolnim danima nijedan
pa kad već blogger dozvoljava takve sitne prevare, zašto ne iskoristiti
imaću čak i par sličica jer je Lola produžila biciklom pa na par mesta pofotkala sve kako prolazimo redom

obzirom da na trčanje nosim sat kada "misim ozbiljno" odnosno telefon kada se radi o trčkaranjima, verovatno fotnem nešto i jutros
a da ne bih sebe mučio priključenjem Polara na laptop puno mi je lakše da telefonom odmah snimim trčanje na Stravu
štaviše možeš i tako nositi puls traku no zaista nema poente i na to gubiti vreme jer mi je krajnje nebitno da li su mi na džogingu pulsevi 110 ili 115
štaviše bolje da ne znam, nekad se nerviram kad su za 5 ili 10 viši od onoga što pretpostavljam po osećaju, a zna biti zbunjujuće i kada su niži pa se pitam šta bih to trebao da radim da se podignu

(skice za trku: li ning, nedovoljno zagrevanje, odabir trke, motivacija kad se sve razvuče, pacing strategy iz godine u godinu, trka uvek ista a nikad ista, novi ljudi?)

Nema komentara:

Objavi komentar