25 srpnja 2018

mače

sećate li se one anegdote kada je neko nekog iskasapio pa je u novinama izašao naslov "UBIO ČOVEKA MAČETOM?" a lola mrtva ozbiljna naglas rekla "mačetom? kako mačetom? uzmeš mače i šta, gađaš nekog???"


tako sam ja juče na brzaka pred posao odjurio na trčanje. rekoh sad ću da se popnem nekoliko puta najstrmijom ulicom u gradu, pa koliko nakupim uspona nakupio sam, svaki metar će mi značiti nekad kasnije kad se opet rodim. 

u prvom krugu sam video mače, sklonio ga sa sredine ulice, onda napravio par drukčijih krugova, gore dole gore dole, poslednji put opet prošao tuda, pokupio mačence i strčao s njim u grad. tu ga je kao štafetu preuzela lola i odvezla ga biciklom na sigurnije mesto.


tako je ispalo da sam trening sa planiranih sat i nešto skratio na jedva sat, sa 400-500m uspona na samo 300m, no dobro. presekli mu trčanje mačetom, mogao bi da glasi spektakularan naslov u modernoj štampi.

Nema komentara:

Objavi komentar