27 siječnja 2019

čeprkanje

tradicionalna svetosavska trka protekla je bez mog cenjenog prisustva obzirom da se poklopila sa onih par sati u najtoplijoj sredini dana. defaultnih ili sličnih 15-ak kilometara nakon kojih sam se prejeo pa otišao da očistim sneg ispred lokala (posla). pogledaću rezultate seniora/ki na 5km/3km, nadam se da nije bio niko od Prijatelja zbog kojih bih zažalio. mada. ova tri sata pešačenja su jedino što me zaista drži od danas do sutra tako da bih verovatno više žalio da sam se toga morao odreći. ako je već to tema, naj žao mi je IZL u Rabcu/Rapcu koji bi se valjda trebao zvati Cresac, ne kužim šta se Rab imao tu trpati. sutra je novi dan, rekao bi neki filozof, ali ja ću se zadovoljiti sa starim danom i istih 3-4h pešačenja. sutra ću da vam pišem o ajfonu.

Nema komentara:

Objavi komentar