03 siječnja 2019

marketing

evo o čemu se radi, opet na onu temu koliko imaš vremena za šta
možeš se lickati i pickati a možeš i preseći pa požuriti
možeš verovati stručnjacima koji znaju koje tačno patike i kakve tačno čarape su "projektovane specijalno i baš za vaše potrebe"
i šta se onda dogodi
krenem sa ovom kilavom zadnjom ložom tojest ugnječenim živcem tojest ne znam ni sa čime ni bez čega, uglavnom (započinjem rečenicu ispočetka) krenem da još jedno pešačenje
da se podsetimo, prvo sam ćopao po gradu i gledao izloge,
onda sam prošetao nekim skraćenim koracima,
pa sam prošetao ajd da kažem normalno,
a danas isto ovo od malopre pa po nezgodnom terenu
i šta sam radio?
ništa!
nisam verovao da mi treba ovo ili ono, a možda nisam ni imao vremena (ni pameti) da se uopšte upustim u ta verovanja i neverovanja
na meni su bile neke čarape koje sam kupio pred novu godinu "za po kući"
znao sam da će mi nakon 4h pešačenja kroz sneg (van grada) i bljuzgu (kroz grad) noge svakako biti mokre
pa sam umesto da biram patike uzeo prve s reda, brooks glycerin 13
to su jedne od onih 5-6 pari koje neće preživeti zimu
osuđene na laganu smrt, da se tako otmičarski izrazim
one su najizguljenijeg đona, najklizavije, a i pola broja su mi veće pa bi mi uz njih neke punije čarape sele kao kec na desetku
a puna mi je fijoka tih mekinli i štatijaznam debelih čarapa za zimu
no ja sam samo preko ovih "za po kući" navukao kašikom bez raspertlavanja ove bruks patike i izašao u vodu
nakon 4 sata sam bio i smrznut i mokar a par puta sam se malo i poklizao no ništa strašno, samo u gradu sam video tri pada tu odmah meni pred nosom
toliko o tome koliko je važno uzeti "novi model dizajniran prema vašim afinitetima za slobodno vreme"
ko je još odveo konja u dragulljarnicu i rekao mu da bira kakve želi potkovice



Nema komentara:

Objavi komentar