05 veljače 2019

buncanje

ležim u fotelji tako što sam se snizao koliko god je moguće a noge su prepale ne znam ni sam gde. treći dan pod temperaturom čekam da epizoda doktora hausa odmakne barem 30 minuta da bih je pustio od početka i zatim premotavao reklame, jer ako pustim uživo onda sam nagrabao. ova sezona je najidiotskija koju sam gledao. preterali su baš. ne znam koliko glumac ima slobode u svemu, ali malo se izgubio. to preglumljavanje budale povremeno liči na mister bina. dislajk. iz nekog razloga mi je nadošlo sećanje na krašić. tako, ležim, ne znam da li sanjam ili se sećam, a ne znam ni zašto sve to i otkud. i kako sam prošao lišnjića pa mi je delovao loše pa kad sam prošao krišta i on mi je delovao loše i sve do cilja sam razmišljao šta li će se iza dogoditi. nije bila dakle loša ta 2018. krašić je ove godine bio slabiji što se tiče konkurencije ali je to ipak stara trka sa renomeom koju je trčalo mnogo odličnih maratonaca. tamo drugo mesto, nakon prvog mesta na neptun trejlu u februaru i drugom mestu u brtonigli, oba puta sam se prijavio na kraću stazu zbog slomljenog ramena i bolova. i tek sada sam se setio krašića. i ustao iz fotelje da još malo gnječim za kompjuterom ovaj išijatikus i gluteus. posle toga je valjda došao maraton u novom gradu i prvo mesto apsolutno, pa prvo mesto na prvom valjevskom halfu, ali u trci na 10km. dva ista kruga ulicama trenutnog grada mi je delovalo kao ispiranje mozga, i nisam pogrešio sa izborom trke. nisam loše otrčao ni žumberačku, do kraja sam duvao zavrat nekima koji su me uvek drali po nekoliko minuta u polumaratonu. evo sada otvorih excel pa i to sam zaboravio, da sam nakon žumberačke (subota popodne) u orešju (nedelja ujutru) bio treći apsolutno na ona tri blatnjava makadamska kruga oko jezera. i na onom zadnjem maratonu u novom sadu sam po pljusku i hladnom vetru bio drugi. nikakvi rezultati a dosta plasmana, takva mi je bila godina, što valjda pokazuje za šta sam bio sposoban, samo za taktičke trke. al dobro, što se tiče trčanja, vredelo je sve to proživeti i proputovati. zato 2019-ta kreće kao da sam ukopan duboko pod zemlju. došlo na naplatu.

Nema komentara:

Objavi komentar