27 veljače 2019

hoću

hoću da trčim neću da trčim
hoću da odmaram neću da odmaram
hoću da znam šta hoću neću da znam šta neću
(nije logički nastavak ali nije ni greška)
peku me oči, ispadoše
jutros sam, jer je dan kao rođen za odmor, krenuo u šetnju
pa sam sa psom upao u neko trnje, bagrenje i kupine, pa sam se sav iscepao
kad kažem sav mislim i na kožu i na odeću
pas je strpljivo čekao da ja prokrčim put, naravno
onda smo iskopavali neko cveće za vrt, da bi on to mogao da zapiša
zato sam iskopao žuto cveće, na njemu se neće videti žute fleke
onda nekoliko sati na poslu da se zaradi za kuglof i kafu
onda juriš biciklom da se nahrane neki psi i ZVRCCCC ideja
kad sam već biciklom na egzotičnom mestu, hmm
nisam imao plan...
("... nisam smeo, to znam, da se zaljubim" - TM* osvajači)
fantazija je bila kako ću otrčati 10 puta uzbrdo-nizbrdo
to je najoštriji uspon u okolini, mada nije
najoštriji je jer je dugo stajao znak 22% ali nije toliko strm
ima jačih asfaltnih uzbrdica u gradu, doduše uglavnom dosta kraćih
jednom sam trčao skroz od podnožja (blaži deo) kroz sredinu (najoštrija) i sa zaravnjenjem na kraju koje je podugačko i solidno digne prosek
sada sam odabrao hard core sredinu
kad sam shvatio da je to nekih 500m doživeo sam onaj tongue-in-cheek momenat
deset puta gore-dole bilo bi deset kilometara, aloooooo
u danu odmora???
ili da smanjim intenzitet u neko mlako tempo-trčanje, ili da skratim
obzirom da sam juče pretrčao 24km, za šta mi je pre samo sedam dana trebalo takođe SEDAM DANA, naravno da bi bila ludost toliko brzo povećavati treninge
ajd uradiću pet "krugova" i dosta
na kraju sam bio zadovoljan jer sam uz neki srednji napor imao prolaske oko 6 min/km
za razliku od 200-tki pre par dana, sada sam trčkarao nizbrdo, nisam hodao
iz prostog razloga što bi me ubio vetar, uspon je ka jugu, spust ka severu
ko ne plati na mostu, plati na ćupriji kaže turska mudrost
platio sam na bicikli, jer se trebalo vratiti istih 11km do kuće
sažvakao me severac kao ker patofnu
ispadoše dva treninga u danu odmora
ali oba kratka
ali dva
ali kratka
ali dva

Nema komentara:

Objavi komentar