26 veljače 2019

puno ili ne

uzeo sam onu olovku za pisanje po ekranu telefona. preciznija je od prstiju ali sporija, huh. ipak dva palca brže rade, makar levi služio samo za nekoliko slova.

jutros sam pretrčao 11km, opet za istih 59 minuta, izgleda da mi je to trenutni limit :-)

probudio sam se neispavan i polomljen i bio ubeđen da danas DEFINITIVNO neću trčati. i kao hajde da probam što ranije ujutru, ne moram žuriti. ali zbog drugih obaveza u toku dana, ipak sam požurio.

kasnije popodne se iskristalisalo da je previše vetrovito i hladno za biciklu pa sam otišao na još jedno trčanje. sada već definitivno sa namerom da bude lagano.

odlazak od 7km izvan grada do aqua centra je bio baš spor ali sa vetrom u leđa. onda se naoblačilo pa sam morao da se vratim malo brže. malo sam i preprečio na 6km.

ispalo je da sam u par navrata pokušao da otrčim malo duže pa trčao malo brže, a danas sam eto tako na rezance prešao 11+7+6=24km iako sam u dan ušao sa bolnim nogama. koliko tumačim prognozu, naredna dva dana bih trebao da provedem na bicikli.

Nema komentara:

Objavi komentar