02 veljače 2019

druga priča

danas drugi dan otopljenja, sa dvocifrenim plusom. predpremijera proleća. trebalo bi reći preTpremijera. krenuo sam biciklom negde dalje pa se vratio sa pola puta, pa opet krenuo pa se opet vratio i na kraju sam ipak odvozao zacrtano, dva puta po 15-ak kilometara. uveče još sat i po šetnje i tu leži zec. nakon izlaska iz grada je krenulo da me grebe ispod grla pa još više pa sam malo kašljucao i pljuckao kao tifusar iz dokumentaraca od pre par vekova, i sada osećam sasvim solidno grebanje u bronhijama. nešto poput najgoreg prolećnog alergijskog bronhitisa, obzirom da je iskašljavanje odjednom prestalo i ostao je samo razdirući kašalj. nakon šetnje se to primirilo, pa se evo pred spavanje opet javilo. popio sam jednu tableticu protiv alergije pa šta bude, škoditi neće a ako pomogne mnogo će značiti. što se tiče trčanja, nisam ni pokušavao. zbog ovih bronhija. sada mi već postaje svejedno, kud 5 nedelja tu još koliko god treba. fuj.

Nema komentara:

Objavi komentar