27 travnja 2019

Opet ništa

Od bloga ništa, tedo reći
Već je kasno, putovanje se oteglo zbog praznične turističke histerije
Vidim u fb storijima da je Tena Rak ostala zarobljena na granici i objavila da neće stići na koncert
Znam je još dok je bubnjala u Vlasti Popić
Suluda ideja je bila, zašto nakon Strej Doga ići na nastavak festivala Poezika i besplatno gledati razvikani Goribor ako su u CK13 (poznatoj po zaječarskom u zidarskim flašama za 100din) svirali "oni neki pankeri za koje je Zvonka rekla da su super" i koji štampaju one majice neprocenjive umetničko-stripovske blesavosti
Eto, da im je danas neko rekao da na internetu ukucaju HAK kamere, videli bi te kilometarske kolone i petosatno čekanje, kao što sam i ja video i brže-bolje zavrnuo na Šid/Tovarnik gde se nije čekalo ni pola sata na oba punkta zajedno
Obzirom da je do Požege maltene svejedno da li ideš autocestom ili na Vinkovce i Đakovo, dileme praktično nije ni bilo, kad uštediš 5 sati vremena dalje je sve lako
No svejedno sam umoran i shrvan a do doručka imam samo 9 sati fore da nadoknadim samo 2 sata sna noćas i taj užasavajući deficit
Da bi blog ipak bio sportski pobrinuo se lokalni trkački klub od kojeg sam jutros u viber grupi saznao da planiraju trening za čitavih... TADAAMMM petnaest minuta
Kako sam se psihički spremio, obukao, srao, presvukao jer ipak, i stigao na 1.2km udaljen stadion za ukupno 13 minuta, ostaće misterija
Ja ću sa vama samo malo, došao sam zbog druženja
I ajd malo zabavljaj jednu grupu, pa se predomislim pa sa nekom zabušantkinjom ukradem krug u parku za istezanje dok su drugi vredno trčali, pa onda ajd neko sledeći je ostao sam pa da mu pravim društvo i na kraju sam umesto 5 završio na 11.5 kilometara
Neko provod plaća novcem i bakšišem a ja nogama i leđima pa šta fali, bilo mi je lepo i napunio sam te neke unutrašnje baterije tokom tih sat i po druženja i kako god mi sutra bude na trci, biću zadovoljan vikendom
Nije loše


Nema komentara:

Objavi komentar