28 travnja 2019

prosvetljenje

upravo sam shvatio da se ja ustvari nikada nikom drugom nisam iskreno izvinjavao i da je to bio samo fol, već sam se izvinjavao samom sebi
iz prostog razloga što očekujem od jednog sebe da stigne previše, i onda se taj jedan sebe izvinjava onom drugom sebi što je izneverio njegova očekivanja
slično sam krenuo da se izvinjavam i sada, pa sam udario njemu šamar i rekao alooooo oladi malo, čovek je pre podne trčao trku a popodne rastrčavao po brdskom kamenjaru i usto je još jeo janjetinu mladu i pio pivo mlado i pusti ga da spava i nadoknadi onih par godina sna koliko je nakupio manjka za života

elem požeška trka je prošla prema očekivanjima, pa malo bolje
naime brojke, ah brojke, su govorile da je izvesno da ovih 15.55km mogu pretrčati sličnom brzinom kao i poslednjih 10km, jer je požeška trka u blagom ajd da kažem padu, da li prati neku rečicu ili ne to nisam još proanalizirao, ali se cilj nalazi na jasno nižoj nadmorskoj od starta
štaviše ukupan nagib znatno manji od 1% govori kako bi na stazi ovog tipa puno više mogao da znači vetar, nego nagib, a danas smo imali i vetar u leđa, uglavnom, i gde ćeš veće sreće
bez obzira na to, kao i svake godine većina je "popucala" pa sam u cilju šaljivo komentarisao kako je ovo "nizbrdica koja jede svoju d(j)ecu" pošto su mnogi onih nekoliko segmenata primetnog spusta debelo platili na ravnim delovima i posebno na onih par uzbrdica koje se svake godine svojski trude da ti poremete koncepciju "trka je laka i nizbrdo"


svaka računica je pokazala da u odnosu na moja vremena od oko 1h01-1h02-1h03 nikako ne bih mogao da u ovoj formi istrčim ispod 1h09-1h08 a i to samo ako mi se baš slože sve kockice, a sada mi se složilo 4/6 kockica pa sam istrčao okruglih 1h07 što je znak da sam u zadnjih nedelju-dve dodatno napredovao glede forme
da li je na sve to više uticao Bgd maraton kao napor nad naporima i dužina nad dužinama, ili ove kratke trke koje su me izbacile iz standardne šeme halfmarathon nedeljno, ne moram ni da znam

pre mesec i po sam napisao da me "ovog proleća trke neće videti" a od tada sam vikend za vikendom naređao novi sad (10.5) jagodinu (21) kovačicu (21) beograd (42) bečej (10) i evo požegu (tradicionalnih savršenih 15.5km).
iz čega se jasno vidi da ipak prevagnjuju duže trke što je znak da za sledećih par vikenada obratim pažnju na nešto kraće, mlađe, i slađe

Nema komentara:

Objavi komentar