10 travnja 2021

opet dvočinka

eee danas sam zaista i obavio dva treningića i to oba dobra.
ujutru na trčanje, joj što volim subotu kad nigde ne žurim.
to jest žurim da bih leteo što više a ne žurim zbog mrskih obaveza radnim danima.
i onda malo blać srać užina i tako to, pa na vožnju.
malo sam brinuo kako će mi leći vožnja nakon brdskih 13km trčanja, stjuardesa-cvetnih-polja-i-zelenih-livada-bez-ograda fazon, no sve je prošlo okej.
štaviše i u ovim ne skroz odmornim danima retko gde stavljam pozadi na najveći zupčanik, u samo dva navrata sam baš morao no ni to me nije puno potreslo.
prepedalah (kao neka turska reč) 70km sa 1400m uspona, nije to ni loše.
kad podeliš na pola, 35km sa 1400m uspona i 35km sa 1400m spusta, 
to ispadne 1400/35=okruglo 4% prosečan nagib na treninigu.



nisam još prebacio slike pa imam samo ove dve koje je Lola slikala, prva sa trčanja tu odmah ispod strinine kuće, a druga na razdvajanju kada je ona ostala na asfaltu a ja otišao put planina.
sutra je divan dan, divan dan, ali nikom nije rođendan nego je nedelja i moglo bi da padne neko putovanjce, i neka kombinacijica sa trčanjem ili biciklom, kako god.
mrzi me da stavljam točkove sa letnjim gumama, jedan dan možemo i zimske da cepamo a ionako se neće nigde ići autoputem tako da je skoro pa svejedno.

Nema komentara:

Objavi komentar