20 travnja 2021

sati i sati i sati

umesto da razmišljam o onome o čemu sam juče obećao, na rođendanskoj vožnji sam razmišljao o tome koju sam sliku stavio kao ilustraciju bloga.
i pošto nisam mogao da se setim nijedne, skontao sam da mi je blog ostao kao skica, u onoj poslednjoj fazi "još samo slika i to je to".
tako je ispalo da praktično ništa nisam ni obećao jer je cela priča ostala gotova na 99% neposlata na internete. šmrc.
doduše bio sam rasejan zbog silnih čestitki, komentara, odgovora na komentare, lajkova na lajkove, plus sam pisao sve i svašta, i eto.
nema veze, jutros rano sam to popravio, a vožnja je prošla govnjivo kao bukvalno sve od februara na ovamo.
A EVO I ZAŠTO!

koju god kombinaciju odeće odabrao, uvek zi zafali "ono malo" da bude taman.
najave sunce, bude oblačno.
najave slab vetar a on te odnese i rashladi kao bura.
uvek nešto.
uvek jebeno nešto, što bi rekli ovi hipster fenser tviteraši.

moram da pijem manje mlekai jogurta i da jedem manje sira, nokti mi rastu na dnevnom nivou, jedva sastavim sedam dana do narednog skraćivanja i uvek su nekako predugački.
s tim da, evo uzeo sam jedan mali lenjir, da to vizuelno proverim, recimo 1mm mi je podnošljiva granica, 2mm mi je već katastrofa za muškarca pa čak i za mene koji radim čist posao i svkog dana može da mi bane sanitarna inspekcija, da ne pominjem metalostrugare i drvoseče i šta im se ispod nokta može naći kad stignu do 3-4mm.
ladno forenzičar na osnovu tragova slina može da odredi šta su jeli zadnjih sedam dana, od obroka do obroka prema naslagama.

da se vratim na jebeno nešto, recimo prekjuče je bilo +9, juče +12, ja sam obukao malo tanju duksericu ispod vetrovke i još se više smrzao nego dan ranije!
a kao bajagi je trebalo da bude 3 stepena toplije.
ali uvek jebeno nešto.
navukli se crni oblaci, sunca ni od korova, počelo nešto da letucka, neka presitna kišičica izmagličica, a kad pogledam u ravnicu nebo beličasto sa tankim retkim oblacima i čak ponegde trunku plavetnila.

(guglao sam sliku gde se čili vili greje uz vatricu ali nisam našao)


plus obzirom da su na taknom duksu tanki rukavi kao papir, tuda mi ulazi vetar i nemam ni delić one zaštite kao dan ranije kada je puniji duks to sve lepo popunio.
rezultat, otoplilo a ja uspeo da se još više smrznem.
nema te prognoze koja može da me zajebe više od sebe samog.

Nema komentara:

Objavi komentar