15 srpnja 2021

kontam da ću danas na trčanje

iz prostog razloga što sam se juče dan nakon razvaljivanja na bicikli opet razvalio na bicikli i ako vidite moju Stravu, videćete sve
strava ionako ničemu drugom ne služi osim da mi pisanje blogova bude lakše i kraće
kad me mrzi da previše opisujem, ja kažem imate na stravi
ovaj put nemam slike, oba telefona su mi na punjaču pa jbg
nisam došao da crtam strip ionako

elem juče je, za razliku od prekjuče, plan bio dosta konkretniji, ne tipa idemo da vidimo kakav je put, nego idemo tamo gde znamo da je dobar put
oper smo nakratko silazili ispod 1000m nadmorske ali predeli su bili fantastični, temperature skroz podnošljive iako je u ravnici bilo najavljeno +39, vetra je bilo prvo kad mi uopšte nije trebao ali se na kraju iskupio i dogurao me do hotela BAŠ kada mi je najviše trebao, dakle fala i drugi put

ukupnih 11 sati u sedlu u utorak i sredu su gotovo sigurna garancija da će ovaj četvrtak doživeti da me opet vidi na trčanju, a kada i kuda i kako, pojma nemam
na kartama se ništa ne vidi jasno, negde ima staze a negde ne, negde je očigledno da se radi o jakom nagibu kroz prašumu ili propadanju u neki sodom (i gomor) a negde KAO ima puta upravo tuda gde deluje da nema šanse da postoji
to što izgleda kao put može biti i neki uzani sipar, bog te pita
tako da odoh na pansionsku doručak u prevodu omlet sa šunkom i bela kafa, a šta posle ovoga doživim biće čista lutrija

Nema komentara:

Objavi komentar