17 srpnja 2021

una traške puzu vaške

evo me opet "sutra za juče" jer juče nisam stigao da napišem blog 
a nisam stigao jer mi je u 09:05 dunula ideja da mogu da odem vlakom nekih 20-ak km kroz tunele ka planinama, i da onda dotrčim nekim alternativnim puteljcima nazad u grad
no o tome sutra, tj kasnije

a ovaj "blog o petku" ionako neće biti spektakularno prezanimljiv, jer sam nakon onih silnih bici vratolomija i trkačkih dokusuravanja umornog nežnog organizma morao dati nogama oduška pa sam se odlučio za neko pešačenje po okolnim stazicama, u okviru nekih 3-4 sata fore koliko sam imao fore do zakazanog ručka u komšiluku

nekim čudom, prethodni dan me je više odmorio nego umorio pa se to pešačenje i planinarenje pretvorilo u polu-trčanje, mogu reći da sam bio jako zadovoljan zbog toga
koliko vidim prognoze su da dosta pljuskova narednih još par dana pa će biti više trčanja a manje bicikle, suprotno od onoga što u nazivu Leto obećava ali ajd, šta da mu radiš

malo sam se podsetio poslednjeg trejla koji sam na dosta segmenata lično markirao, neke delove prošao kontra smerom a neke onim regularnim, usput pokušao da se malo i odmorim no svo vreme čuvajući u ćošku mozga onu sitnu radost da nakon par sati sledi obilan roštilj sa špricerom
jbg moraš imati neku ideju vodilju u životu
na fejs sam okačio puno slika sa tog hajka pod heštegom #srpanj pa bujrum



Nema komentara:

Objavi komentar