28 kolovoza 2021

trka ili netrka

eto danas nam je (divan dan, divan dan, jok, nego --->>>) kišan dan, mada bi po nekim prognozama moglo da utanji baš kasno popodne u terminu polumaratona. 
juče sam imao dve vlažnjikave akcije, prvo jedno kratko trčanje (7km) pred posao i predveče vožnju od par sati sa povratkom kroz pljusak i centrifugu :-)
nisam brinuo o sigurnosti jer sam imao onaj drečavi limun žuti šuškavac ak apatin pa su me uprkos razmazanim šoferšajbnama morali videti bolje nego sopstveni nos.

danas je pak datum tri trke, ako ne i više, jer osim polumaratona u Banjoj Luci kako to kaže Šprajc, imamo i treking ligu u Čortanovcima koju sam očigledno izbegao po ovom ludom nevremenu* kao i ovde domaći 5/10/21 polumaraton.
zbog nekih porodičnih obaveza izgleda da neću moći da stignem ni na humanitarnu trku od 5km koju sam nedavno premeravao biciklom jer je start prerano**

* ne plašim se kiše ni blata ni korenja ni kamenja ni mokrih nogu i dupeta, nego sam svestan da nisam trenirao u toliko nekontrolisanim*** uslovima pa bi trka od 30 kilometara sa nekoliko stotina proklizavanja i šlajfovanja skroz rastočila sve ove tetive nenaviknute na taj scenario, a da mi se baš šeta - ne šeta mi se

** biće da je ovaj kraj avgusta zeznuo stvar pa nije naša trka prerano, naprotiv, svi će završiti do 20h odnosno pre mraka, nego je radije banjalučka trka prekasno jer ovo uopšte nisu letnji vremenski uslovi koji bi molili za trčanje u noć, naprotiv, pored ovolikih kiša i vetrova i hladnoće još ti samo mrak fali

*** baš malopre pričam sa drugaricom koja bi došla da otrči polumaraton kao "trening u kontrolisanim uslovima" pa potežem skroz drugu temu, potrebe da se trči kao u laboratoriji.
ako već radimo deonice i ubrzanja na stadionu, jer nećeš stotke trčati u pešačkoj zoni, jednako tako mislim da tempo i dužine treba trčati u što NEkontrolisanijim uslovima, i tako učiti telo da održava isti ili sličan napor, dok mu se okruženje i uslovi neprestano menjaju
u protivnom bismo sve trčali na traci, u podrumu, kao pokusni kunići

i tako
samo sâm ovaj dan zna šta mi sprema, moje je da čekam i vidim

Nema komentara:

Objavi komentar