26 kolovoza 2021

slabo nešto ovo ide

jutros sam krenuo na obično trčkaranje pred posao, rekoh da iskoristim samo +17 stepeni i da se ne sahranim bez preke potrebe
tek eto ti ga satić se sažalio i pomerio mi sve za pet sekundi pa mi nudi zagrevanje na 5'35'' i posle toga 3 puta 7 minuta na 4'35''/km, ali iz ukupnog trajanja treninga kapiram da su pauze samo 2 minuta a ne 5 kao kada se idu duže deonice Tempa
zanimljivo

i stisnem opet DO WORKOUT i krenem lagano ali posle par minuta shvatim da mi tempić zagrevanja opada i da mi se prosto uopšte ne trči išta iole brže od 6'/km, pa nastavih za svoj groš da nakupljam junk miles
na kraju mi je ispalo deset milja (9.64km, više manje) i prosek 5'54''/km ali sam nakupio 172m uspona što i nije tako malo za ovako kratko trčanjce

videću još koliko puta će mi se ukazati prilika za ova jutarnja trčkanja, vreme je promenljivo, za nedelju je najavljena lepa kiša pa će se raspasti ona šema da su vikendi najzanimljiviji i da se za njih treba čivati 
u subotu uveče imamo tu lokalni polumaraton koji nisam ozbiljno ni razmatrao jer ne treniram na taj način da bih uopšte mogao da se "utrkujem" a da idem da kaskam ulicama kojima prolazim svakog dana mi uopšte nije privlačno

ako završimo neko porodično veselje na vreme možda otrčim onu humanitarnu trku od 5km čisto da se pojavim i ulepšam manifestaciju, ako se za to uopšte može prijaviti na dan trke, eto ni to nisam proverio koliko sam zainteresovan za evenat

evo kako je to izgledalo jutros



Nema komentara:

Objavi komentar